Det finns en ny regel på trådar här på viska, iaf enligt mej

  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1089756 av Lester
dom som vill skriva i mina trådar måste först privat via pm skicka det så jag godkänna detta eller avböja allltså att det här inlägget inte hör till ämnet.....


förstår alla mina små¨vänner det här på viska.... så kort sagt innan ni skriver på mina trådar måste ni skriva om det inlägget i ett brev till mej för att jag godkänna några lämpliga inlägg ska läggas in som man slipper inläggen som bara förstör!

så har ni lite respekt och vett i huvudet så vi ni nu vad som gäller. resten skickar jag in på en gaskammmare
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089765 av Nissegossen
:va? Yttrandefrihet...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Nissegossen.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1089766 av Lester
yttrandefrihet kan missbrukas..... om jag säger till dej nissegossen att jag ska såga dej i bitar är det oxå yttrandefrihet, skulle du inte gå till polisen, och skulle jag inte se bra dum ut nu när jag säger det finns ett yttrandefrihet?
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1089779 av Crusader

Lester skrev: dom som vill skriva i mina trådar måste först privat via pm skicka det så jag godkänna detta eller avböja allltså att det här inlägget inte hör till ämnet.....


förstår alla mina små¨vänner det här på viska.... så kort sagt innan ni skriver på mina trådar måste ni skriva om det inlägget i ett brev till mej för att jag godkänna några lämpliga inlägg ska läggas in som man slipper inläggen som bara förstör!

så har ni lite respekt och vett i huvudet så vi ni nu vad som gäller. resten skickar jag in på en gaskammmare


Usch hatar Censur av alla slag.

Kan du vidareutveckla lite av vad du anser skulle vara ett "lämpligt" eller "olämpligt" inlägg ? Om man nu ska Pm:a dig varje gång man vill skriva till dig och sedan vänta på ditt godkännande låter lite "jobbigt" och tidskrävande.

Om nu din tråd inte är väldigt intressant och man känner "meh" , orka vänta på Censur , så kanske det är lättare att bara skita i att svara på dina inlägg.

Censur+Byråkrati

Ne usch

OBS!! Din referens till gaskammaren stör mig något otroligt !!!




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Crusader.
  • Lester
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1089780 av Lester
du är bannad Crusader att skriva på mina trådar för evigt!
Mer
5 år 7 månader sedan #1089781 av Crusader

Lester skrev: du är bannad Crusader att skriva på mina trådar för evigt!


Tack för denna befrielse Lester !!!


Guds Frid Vare Med Dig !!!




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.