Nytt utseende på gång - Hydrogen

Mer
5 år 6 månader sedan #1102801 av Admin1
Jag läste om ett utseende, som hette Gantry och som hade en mall som heter Hydrogen. Efter jag installerat det upptäckte jag att det liknar Bipolarnas utseeende, som är snyggare än vårt. Det var ruskigt svårt att få till, men nu har jag kommit ganska långt. Andra klagar också om det värsta de stött på. Det återstår lite till samt finputsning. Det fungerar också för mobiler och där finns menyn om man klickar på 3 parallella linjer eller hamburgarna. Ni kan testa det via ändrat utseende och Hydrogen. Ni får tillbaka det gamla via Återställ.
Mer
5 år 6 månader sedan #1102805 av Miika
Spännande :)
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1102810 av Inwatto
Nackdelen med det nya utseendet är Senaste Forumpostningar på förstasidan som blivit ännu mer svårläst. Liten stil och lång lista man måste skrolla igenom. Nä, Beez3 är bra.

Den enda fördelen jag hittat med Hydrogen, är att Rubrikraden på Snabbsvarsrutan fått rätt längd och begränsas inte av en ram som tidigare.

EDIT: Var är hamburgarna (menyn)? Den ser inte jag. Kanske bara Admin1

Prata inte med hat i munnen!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Inwatto.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1102811 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Nytt utseende på gång - Hydrogen
Verkligen spännande!
Mer
5 år 6 månader sedan #1102826 av Geta
Det är många här på Viska som inte vill ha några förändringar. Om det är snyggt eller inte är inte så viktigt.
Mer
5 år 6 månader sedan #1102864 av Admin1
Utseendet skall finputsas och fontstorleken i Senaste forumpostningar skall ökas från 12 till 13. På bilderna syns mobilmenyn som tre paralella linjer, när man klickar på den syns mobilmenyn på nästa bild.