Vår Älskade Geta del 4

Mer
3 år 1 månad sedan #1326240 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Drummer,

Jag brukar göra som Nissegossen- försöker gå rakt igenom ångesten.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326247 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Psykiatrin upplever vid min sociala fobi att jag också är blyg för det motsatta könet! Jag säger som PSR sade för många år sedan. Det går bra att prata med en tjej en minut men sedan märker hon av att jag är konstig. Min psykolog sade att mitt nästan avvikande beteende mot tjejer just nu kan bottna i att jag behöver en tjej men vill bli accepterad men rädsla att bli avvisad. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1326249 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Drummer,

Men du har varit tillsammans med tjejer tidigare. Det hade PSR aldrig varit trots sin höga intelligens. Han var avundsjuk på utvecklingsstörda som är experter på relationer.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326256 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Jag har inte legat med en tjej på 8 år. Sist var det Sara som jag hade sexuell kontakt med men vi bodde inte ihop. Sedan dess har jag tappat mitt självförtroende vad gäller tjejer för jag gått upp i vikt också. Skulle jag bara bli normalviktig igen så skulle det gå lättare att träffa tjejer. Väger nu 97 kilo och är 1,86 lång. Min snopp är 18-19 cm stor och tjejer jag legat med har varit mer än förnöjda. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1326282 av martina
Svar från martina i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Geta, vad betyder: gå rakt genom ångesten?
Mer
3 år 1 månad sedan #1326285 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vår Älskade Geta del 4
Hur kom en tråd om Geta att handla om Drummers snopp? 

Geta är bra. Skriver korta och koncisa meningar. Ibland blir de för korta och då uppstår viss förvirring.Men, för det mesta så förstår man vad hon vill säga och det är ju bra!

Prata inte med hat i munnen!