Skötsamhet!

Mer
3 år 1 månad sedan #1332565 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skötsamhet!

Tequila skrev: Ni tror ni kommer undan. Men det gör ni inte.

Ska detta tolkas som ett hot?
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1332566 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Skötsamhet!
Jo krokus jo om det är ett hot att dom inte kan köra ut mej att jag tänker stanna så absolut det är ett hot. Varför undrar du?

Life is a pain but it makes me grow! (:
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Tequila.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332568 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skötsamhet!
Tequila,

Att hota är långt ifrån trevligt. Vill du inte ha kompisar på Viska? 
Mer
3 år 1 månad sedan #1332617 av Koltrast
Svar från Koltrast i ämnet Skötsamhet!

Cosmos skrev: Tycker det är dags för Admin1 att stänga ute honom. Han har faktiskt riktat riktiga hot mot mig och sådant är inte OK! Han är s a s inte bara otrevlig utan faktiskt hotfull och sådant ska inte tolereras! Bort med honom, stäng av honom.
 

Jag förstår inte, heller inte varför ingen besvarar allra minst admin1.

Kan det förlåtas - hur länge sen var det?

Kan Viska skötas av andra än admin1 - varför har jag bara upplevt admin1 som korrekt..
Mer
3 år 1 månad sedan #1332623 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Skötsamhet!
Jag finns också och kan ta bort personangrepp. Nu senast den 9 mars tog jag bort en hel tråd som var angrepp på Cosmos. Då skickade jag ett PM till Tequila som slutade med uppmaningen "Skärpning!". Då blev det lugnt tills Klanggedin skapade den här tråden...

När det gäller avstängningar av medlemmar så sker det så sällan att det kan Admin1 sköta. Han lyssnar på medlemmarnas önskan till mycket stor del.

Alternativ hette en medlem som blev avstängd. Han återkom sedan med nya konton, som fick stängas. I Alternativs fall, så upplevde jag att A försämrades av att vara på Viska. Då är en avstängning viktig. Tror inte samma om Tequila. Han kan sköta sig om han vill och bidra med något positivt. Det visade han de senaste två veckorna. Varför han spårade ur nu vet jag inte. Jag är glad att jag inte behöver leva i en miljö med dagliga hot som nog T gör. Han är van vid såna formuleringar som "att pissa på någons grav". Tycker personligen det är tråkigt att vi ska behöva ha någon som slänger sig med såna uttryck. Det är inte Viska-andan, precis. Även om Admin1 och jag städar bort en del, så hinner folk läsa det, tyvärr. Själv ser jag mig som en reservkraft som kan rycka in om inte Admin1 är tillgänglig. Dock stänger jag inte av någon som kan sköta sig.
Mer
3 år 1 månad sedan #1332628 av Koltrast
Svar från Koltrast i ämnet Skötsamhet!
Tack Moderator1 för utförligt svar.

Nu känner jag mig lugn och hoppas att fler också känner det.