fy fan för psykvården

Mer
12 år 1 månad sedan #475081 av Crusader
Hej

Har varit inlåst ett tag men nu är jag tillbaka. Har fått 2 anmärkningar från kronofogden pga obetalda räkningar va glad jag blev när jag såg dom ....

Hatar psykvården dom e helt dumma i huvudet dom tvångs intog mig pga av att jag var "tjatig" och " aggressiv" tycker dom , jävla svin e vad dom är.

Har aldrig varit mer klar i huvudet än vad jag är idag och på senare tid och ändå fick jag sitta ....

Tjata inte emot och var trevlig är det som gäller annars får ni ett helvete

Kram Caain




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
12 år 1 månad sedan #475094 av Geta
Svar från Geta i ämnet fy fan för psykvården
Tråkigt att du fick anmärkningar hos Kronofogden! :cry:
Mer
12 år 1 månad sedan #475162 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet fy fan för psykvården
Läs på tryskeis inlägg, hon såg alltid till att vara personalen till lags och göra som de sade, för de vill ha lydiga patienter. Det är utav ren självbevarelse drift man gör det, för att man lär sig hur man skall vara.

Dvs lydig, annars blir man tvångsmedicinerad och de gör livet till en djävla plåga! Det är alltid bäst att aldrig utmärka sig på något sätt! Det gällde även utrotnings lägren under andra världskriget, aldrig sist, aldrig först, bara in i mitten på ledet och aldrig opponera eller vara den som utmärker sig på något sätt! då överlever man!

Du Cain, Jag är trots allt gammal nu och skiter i vad som händer med mig, men du är ung och utmärker dig väldigt mycket genom att du har Cain i ditt namn på sidan! Låt bli att stick ut!

I´m a survivor
Kram!
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 1 månad sedan #475210 av Kärlek
Svar från Kärlek i ämnet fy fan för psykvården
Klart det är jobbigt att utsättas för ofrivilligt tvång.
Tror tvång kan skada mer än det gör nytta.
Fast du skriver att du aldrig varit mer klar i huvudet än du är idag, kanske beror det på inläggningen, att du fick hjälp?
Mer
12 år 1 månad sedan #475218 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet fy fan för psykvården
Vadå klar i huvudet? Var det inte du som snacka om att kyrkan var inne i din lgh och fitta med din klocka och sånt? Jag skulle vilja se ditt vårdintyg där det står att du blivigt LPT:ad för att du varit "tjatig". Närmare sanningen är nog att du har hämndplaner mot kyrkan och ditt tillstånd har bedömts fientligt.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 1 månad sedan #475256 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet fy fan för psykvården
"Tjata inte emot och var trevlig är det som gäller annars får ni ett helvete"

Too right, Caain! Jag är inne på din linje. Jag minns hur jag pratade om Säpo på ronderna, men till slut insåg jag att detta var ett stort no-no. Jag spelade frisk så gott jag kunde.