I förvaltningsrätten för ett år sedan

Mer
11 år 4 månader sedan #544355 av Psychotic
När jag talade med sakkunnig läkare talade jag om för honom att jag anser att läkare är en hög med rövslickare. Då sa sakkunnige läkare att detta var ett psykotiskt symptom, men det tror inte jag för trots att jag medicinerats i ett år sedan dess, så anser jag fortfarande att läkare är rövslickare. Anledningen till att medicinen inte fungerar är att Gud har gjort mig immun mot den.

Nu undrar jag om det är några fler på Viska som också anser att läkare är rövslickare?
Mer
11 år 4 månader sedan #544359 av Geta
Nej, jag tycker att de flesta läkare/psykiatriker är bra. Men de kan inte göra under och bota schizofreni.
Mer
11 år 4 månader sedan #544391 av Fantasio
Nej, inte rövslickare, men ofta stolliga.
Mer
11 år 4 månader sedan #544408 av Inwatto
Nej, tycker inte heller de är rövslickare. Du måste vara rädd för dem som sätter ett sådant negativt ord på dem! Jag tycker de är jobbiga att ha att göra med för de måste ju tvunget "klämma på känslorna" för att kunna förstå lite om vad som rör sig i huvudet på patienten. Men, de flesta är OK.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
11 år 4 månader sedan #544751 av Admin1
Nej, jag tycker inte att läkarna är rövslickare utan istället är de motståndsmän, som gärna strider för saker. De kan också vara ganska egocentriska ibland.
Mer
11 år 4 månader sedan #544787 av satr

Admin1 skrev: Nej, jag tycker inte att läkarna är rövslickare utan istället är de motståndsmän, som gärna strider för saker. De kan också vara ganska egocentriska ibland.


Jag är en rövslickare. Jag håller med Admin1 inlägg. Lite väl egocentriska tycker jag vissa av dem är.