Börjar tröttna på mitt boendestöd

Mer
7 år 4 månader sedan #886776 av Shadow
vi har träffats under ca ett och ett halvt år nu varannan vecka och det har fungerat bra och så men känner att jag inte kan få kontinuitet i tillvaron förräns det är dags att träffa honom igen, jag tycker han påverkar mig negativt, känns bara krystat att umgås med honom som jag egentligen inte vill. Tycker inte att det leder någonstans annat än massa skitsnack så jag funderar på att dumpa honom och skaffa ny eller borde jag inte göra det, träffar inte så många människor, men som sagt så tycker jag inte att det är något att ha.
Mer
7 år 4 månader sedan #886805 av Nissegossen
Tala om det för den som är chef för boendestöden ring upp och fråga, säg som det är och att inte personkemin är riktigt bra, har du någon annan?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #886819 av björk
Jag hade boendestöd men de va totalt underground. Och iofs vek sig för
dolt aggression. Därav en synnerliga inskränkthet. Men dom vägrade låtsas
om de. Politiskt korrekta tillika. Urlakad religions bejakande om man säger så i andemening.
Abba idkare som dem var ja jag vet att abba har gjort en låt med devotion (hängivelse)
det är väl dock inte mening att de ska underkasta sig före detta alfa male och sen efter 15 år
på de sättet den stilen spana längs vakttornet vad man åstadkommit. Det var en hona hen menade
att en viss läkare som är kopplat till Reechard2016´s namn mena på att den läkaren som heter så i förnamn
kan allt på alla den fem fingrarna de kan diskuteras, då menar jag istället att boendestödet inte läkaren
som hette så Alltså Rickard att boendestödet var mäkta fjolliga och angående de kunde allt på fem fingrar
inte läkaren. Som alltså hette Richard. Boendestödet passa inte alls in som rollen som själasörjare.
Lika dant på mötesPlatsen där väser dem likt ormar till en. Helt off bound.
Mer
7 år 4 månader sedan #886857 av Admin1
Du kan också kolla på kommunens hemsida om det finns e-postadress till den som är ansvarig för boendestöd.