Vad man gjort när man mår dåligt

Mer
13 år 9 månader sedan #321764 av neil
Jag undrar vilka som är de "konstigaste" saker ni gjort när ni mått dåligt. Jag har själv mycket ångest över vad jag gjorde och sa när jag hade psykos. Är rädd att någon som känt mig sen innan sett detta, jag vet inte om det är så. Man kan bli nästan paranoid av att tänka för mycket på vad det kan finnas för rykten om en.
Mer
13 år 9 månader sedan #321765 av Traxerity
Försökt supa ihjäl mej en gång och polisen kom och jag fick prata med socialen i några veckor efteråt :rolleyes:
Mer
13 år 9 månader sedan #321807 av Korall
Någonting av det märkligaste var nog den gången då jag misstänkte att min plastpåse var ett monster (i & med visuell problematik rörde den sig hotfullt i mörkret samt att mina tankar inte helt var med mig i samma veva..) så jag petade på den med en fjärrkontroll för att kolla läget & om det nu var ett monster skulle jag slippa bli biten. :D Måste ha varit en syn det där då jag satt på sängkanten med hjärtat i halsgropen & som en skrämd liten tvååring fjärrkontrollspetade på en Sabis-påse med fruktan för livet.
Mer
13 år 9 månader sedan #321819 av saara
Det var mycket märkligt. hur slutade den historien? :rolleyes:
Mer
13 år 9 månader sedan #321838 av Korall
Den slutade lyckligt! Monstret bet inte i fjärrkontrollen & var således en påse. Jag sprang snabbt upp ur sängen, tände lampan & gick & lade mig igen med vetskapen att jag skulle sluta spela modig & försöka gå & lägga mig i en kolsvart lägenhet. ;)
Mer
13 år 9 månader sedan #321842 av Traxerity
"spela modig" har jag inte hört talas om men försöka vara modig är ju modigt av folk som försöker att vara modiga och det är ju en bra ide att börja försöka att vara det så man sen slipper massa rädslor senare i livet... men jag har aldrig lyckas komma över socialfobi och mitt skotofobi(mörkerrädsla) så försöka går ju alltid :rolleyes: