Psykos + Stilnoct o alkohol...

Mer
4 år 2 veckor sedan #1247504 av Richard
En gång när jag var lite instabil, så gick jag o ett par vänner ut på krogen, o de "skojade" med mig genom att lägga Stilnoct i min öl! :evil:

Ja, då blev det ett liv då nån fyrade av en stor smällare i Stadsparken. Jag vrålade precis innan smällen; -Allahu Akbahr!
BOOM!!!

Sen kom polisen o sa till oss att inte smälla mera. Men nu kan man inte skoja om sånt! Då kommer säkert hela insatsstyrkan, då vi har fått smaka på låtsasjihad här i Ängelholm;
www.hd.se/story/attentat-mot-nattklubb-i-angelholm

Men när vi skulle gå hem fick jag fatt i en MILF! Men det blev bara lite hångel, inget ligg! Jag tycker det är tråkigt när man försöker liva upp stämningen med lite Allahu Akbahr, men nu kan man absolut inte skoja om sånt! Alltså det var flera år tidigare än låtsasjihaden som jag vrålade ut festligheterna...
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247510 av Lyvix
Duktigt gjort att lyckas ragga upp någon med Stilnoct och alkohol i kroppen. På Stilnoct känner jag mig helt efterbliven
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247512 av memphis
Richard behöver inte ragga så mycket. Han är som en sockerbit om kvinnor är flugor! Han blir ofta inbjuden till sexuella äventyr!
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1247761 av Richard
Nej, nej, jag är överviktig o har sällan sex numera. Har bara träffat rätt tjejer som vill hitta på något extra!
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Richard.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247770 av Cosmos
:rotfl

Varför just Allahu Akhbar? Känns inte helt hundra efter en drogintox. De flesta skulle nog bara säga "Fan, vad är det med mig?"
Mer
4 år 2 veckor sedan #1247782 av Richard
Det var väl typ att alla självmordsbombare vrålar Allahu Akbahr innan de spränger sig...