jag vet vad dom försöker göra...

Mer
17 år 1 vecka sedan #74386 av lobo_angel
Det är inte Dom (skuggfolket, demonerna spökerna eller va dom nu vill kalla sig) utanför men behöver frukta. Även om Dom är obehagliga är det Dom som tagit sig in i oss, in i våra hjärnor och försöker lura oss att Deras vilja är våra tankar, som man ska vara rädd för. Det är Dom som är falska och svarta och det är Dom som sakta förintar mitt jag o de är Dom som får mig att göra saker jag inte vill! Vill inte ha dom här mer!!!!
Mer
17 år 6 dagar sedan #74417 av Saari
Ta din medicin och prata med din psykolog/terapeut/samtalskontakt!
Mer
17 år 6 dagar sedan #74418 av Nissegossen

Saari skrev: Ta din medicin och prata med din psykolog/terapeut/samtalskontakt!


Mycket vettigt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 6 dagar sedan #74441 av Admin1
Du verkar ha kommit i en period, där du mår lite sämre än normalt. Kanske du behöver kontakta vården för att se över din medicinering, så att du känner dig bättre snart. Hoppas att det blir bättre för dig.
Mer
17 år 6 dagar sedan #74457 av lobo_angel
har slutat me min medicinering sedan några månader. har bara ziplikon å nozinan för sömnen som jag tar ibland. vet inte vad jag ska säga om jag ringer dom... vet att när dom frågar hur jag mår kommer jag säga bra å att jag bara ringde för att säga hej. har en tendens att inte riktigt säga allt om ens nåt....
Mer
17 år 6 dagar sedan #74458 av lobo_angel
och även när jag gör det tror dom inte på mig