våldtagen något extremt

Mer
12 år 7 månader sedan #433956 av björk
Min granne våldtar mej med sin jobb attityd. Jag bor längst ned o hon är totalt
osocial på ett socialt hög presterande hög pressande jobb. Hon jobbar nån
stop på ett sådant sätt med lägenheten som ett tält. Hon e skit rädd själv
för att bli våldtagen. Men jag vet att hon har grandiosa funderaringar
att det är orättvisst att bara tjejer blir våldtagna. o bissarra tankar på
att de e dags att börja våldta killar. Hon utger ju sej hela tiden för att vara
nån nån stop på sitt jobb. Vilket leder till den hon e mot mig i lägenheten.
Den står i proposition till mig ju. Moi ! :arrow: :angel :angel
Mer
12 år 7 månader sedan #433960 av björk
Svar från björk i ämnet våldtagen något extremt
kanske kanske kommer man till himmlen då.
Mer
12 år 7 månader sedan #434010 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet våldtagen något extremt
Det där låter ej vettigt. Först i annan tråd skriver du att du har 3 st män som är psykopater och pedofiler i trappan. Sedan nu detta. Jag undrar verkligen om du mår bra.
Är det något som bekymrar dej? något längre bak?
Mer
12 år 7 månader sedan #434012 av björk
Svar från björk i ämnet våldtagen något extremt
ja,,

jag mår dålit för att ingen "Förstår" mej för den jag är. jag antar att jag e ganska så komplex och komplicerad,

Så Att Folk Blir Ointresserade av att förstå och Vänder sej till andra mera Lätt tillgängliga inom sin term.
Det sker låsningar i en som är totalt omöjliga att ta sej ut själv. Utan forum då man ej har ngn att bolla med ej
Röst Till Det Hela Heller för den delen. Sen måste man vara en status kille för att passa in.
Och Det e jag. Då har jag post stress för de. Att om jag inte hade varit det hade jag aldri kommit så långt.
Då hade jag haft grav attityd störning plus sån hära panik ångest då så hade jag fått bo på hem då hade ingen klarat
mej i denna tafatta lägenheten. Jag har verkligen ingen förutom ett status baggeri och en bra läkare som jag knappt
träffar att prata med va vänn med bolla funderingar med. På baggeriet är jag ofta.
Men utan min status inget baggeri. Och utan status ingen lägenhet då hade jag fått bo på hem och förlora tvn gitarrerna med mera.
Det är väl inte så jobbigt grejen att bo på hem förutom dassig personal. Det är allt man förlorar som är förnedrande o
lamslagande. Så man vill ente ge sej därför. Sen e man känslig för intryck är de då en psykopat som runkar av sin pappa.
Eller en nazist som ofredar en. Eller en gangster incest kille o allt det hära på en gång till råga på de e man känslig för intryck.
Till råga på de har man psykos. Till råga på de har man post stress som gör en extra känslig och grannen över mej använder sin
lägenhet som Tält hållplats med våldtäckt som bi-produkt.


O ingen förstår en. Dom släppte inte in mej på psyket o dit vågar jag inte mej in i för brutala fobier. Att komma dit.
Mötesplatsen osar det bara. Om Massa fladder fittor i 80-års åldern. Dit vill jag inte dom är dessutom knall idiotiska.
Pappa vänster radikal numera med en höger kristen. Min bror drogare o alkolist som sr på barn porr. mamma död i cancer.
Osocial osammanhängande idiot. Ingen vill och alla vägrar förstå mej o skyfflar all skuld på mej.

Sen så har jag massa Tänk Om tankar som min post stress mycket består i. Alltså döds tema.
Mer
12 år 7 månader sedan #434013 av björk
Svar från björk i ämnet våldtagen något extremt
Sen inom prat tant kretsen och boendestödjs kretsen så är förstå o underlätta grovt sällsynt.


Istället för minsta öppning en blå tira.


Sånt gör en pist lack o förbannad om inte bitter o sur.
Mer
12 år 7 månader sedan #434290 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet våldtagen något extremt
Låter tungt det där. Du har mkt besvär på hjärtat. Hoppas det går över.