Sexuella förbindelser

Mer
12 år 5 månader sedan #442787 av Ready
När jag läste på universitet och var psykotisk så hade jag helt klart för mig att de kvinnliga studenterna hade sexuella relationer eller förbindelser med lärarna. Detta trodde jag skedde i smyg. Jag tyckte att det var helt logiskt att lärarna med sina höga utbildningar fick förtur när det gäller tjejer.

Nu så här i efterhand så vet jag att tjejerna ofta är imponerade av lärarna men i praktiken så tror jag inte att dem hade sexuella förbindelser med lärarna. Även om det kan ha förekommit. De kvinnliga studenterna har ju ofta pojkvän som är i deras egen ålder och lärarna är ofta gifta och har familj.

Dessutom så hade det väl klassats som sexuella trakasserier om inte den kvinnliga studenten är med på noterna.

Dessa tankar har aldrig helt lämnat mig i ro.
Mer
12 år 5 månader sedan #442790 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Sexuella förbindelser
Hmm intressant med dina misstankar.. Typ mest att var det fått sin start.

Nä, jag tror du kan få ro i det är. Det är lika många män som kan råka illa ut i så fall.
Mer
12 år 5 månader sedan #442835 av Ready
Svar från Ready i ämnet Sexuella förbindelser
Jag satt på ett café och pratade med en attraktiv kvinna och hon pratade vitt och brett om lärarna och hennes kontakter med dem. Detta satte griller i huvudet på mig.
Mer
12 år 5 månader sedan #442846 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Sexuella förbindelser
Oj oj. Det lär inte vara något "vanligt" varje fall. Förstås finns det pulver överallt - fast det är nog något ovanligt med den här typen av "betygsättande" eller vad man nu kan associera detta till. :rolleyes:
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 5 månader sedan #442850 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Sexuella förbindelser
Jag kan via en kompis, bekräfta att dessa sexuella anspelningar förekommer inom skolans väggar. Ju mer villig ngn visar upp sig på, desto högre betygsättande. Jag tror det är omöjligt för oss män att vara intresserade av det andra könet, utan att det kan anspelas inom skolans värld betydelsen av hur man klär sig. Hur visar vi normala, att vi är intresserade utan att anses som "fula gubbar"?

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 5 månader sedan #442861 av Geta
Svar från Geta i ämnet Sexuella förbindelser
När jag gick i skolan hade teckningsläraren en relation med en elev. Hon var så snygg....
Vet inte hur det diskuterades runt det.