Var kan man hitta kvinnor som denna?

Mer
10 år 8 månader sedan #608705 av lagu2653
Var kan man hitta kvinnor som denna?
[youtube:1g0kxerq]YeK6a07lW3k[/youtube:1g0kxerq]
Jag tror att hon har någon personlighetsstörning men jag vet inte vilken. Hon pratar som en liten flicka, men är vuxen och har kunskap som en vuxen. Det är Kimmy Robertson alias Lucy Moran i Twin Peaks. I TV-serien är hon väldigt strukturerad och organiserad.
Mer
10 år 8 månader sedan #608719 av Geta
Varför vill du hitta en sådan kvinna? Det sägs att kvinnor har börjat prata barnsligare.
Det finns artister som har det som gimmick att sjunga med barnslig röst.
Mer
10 år 8 månader sedan #608764 av Jesus/magnus
twinpeaks var en speciell tv-serie, mycket rolig att följa.
gillade agent cooper t ex. lodgeladyn var ju skoj hon med^^

hur kommer det sig att trådstartaren söker en sån kvinna??
mystiskt.

Issa Jesus, Krishna,
@Jesuite_magnus.

John 8:31-32.
Mer
10 år 8 månader sedan #608767 av lagu2653
Därför att jag gillar hennes personlighet, hennes sätt att vara på och skulle gärna vilja lära känna någon som hon.

Jag har träffat några som påminner lite om henne, främst inom psykiatrin. Men dessa har flyktat förbi och försvunnit bortom horisonten. Var finns reservoaren av dessa personer? (Jungfrukällan)
Mer
10 år 8 månader sedan #608772 av rebbe
Har du tittat i någon av feminist kårerna räkna dock med att även E-Type flydde landet för att PC ville banka på han! Du ska alltså titta efter dom mest kriminella platser Alltså inte Rinkeby Tensta utan Stureplan och liknande! Du kan även prova att följa efter någon tidnings reporter eller stå utan för genus och vänta på en!
Mer
10 år 7 månader sedan #610196 av lagu2653
rebbe,

Tack för de välmenta orden men. Not likely! [url:1tap3kyn]http://www.imdb.com/title/tt0300922/[/url:1tap3kyn]
Att TV-journalister inte gillar mig har jag förstått. Men varför gillar inte tidningsjournalister mig?
Fast å andra sidan är jag ju [url:1tap3kyn]http://www.imdb.com/title/tt0985680/[/url:1tap3kyn].