Snälla, hjälp mig!

Mer
9 år 3 månader sedan #718234 av Richard
I lördags hade jag en tjejkompis här o vi tittade på film. Vi är på samma dagliga verksamhet. O nu har jag blivit lite intresserad av henne. Ska hem till henne imorgon, för vi ska titta på film igen. O imorgon är det alla hjärtans dag... Bör jag ha med nått till henne? Jag har bara haft 3-4 korta förhållanden + ett antal fylle-ligg, trots att jag är snart 35 år. Så jag är jättedålig på sånt här. Jag vet vilka mediciner hon tar o vilka diagnoser hon har, så man kanske kunde ge nån medicin i present?

Det där sista var ett skämt...
Mer
9 år 3 månader sedan #718244 av krokus
Svar från krokus i ämnet Snälla, hjälp mig!
Det nog vore gulligt med en present, om hon är intresserad tillbaka. Om hon ser dig mer som en vän (än potentiellt pojkvänsmateriel) kanske det blir awkward.

Lycka till hur som! :tummenupp
Mer
9 år 3 månader sedan #718278 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snälla, hjälp mig!
Gå till en verklig choklad affär och köp praliner av hög kakao halt. De kan vara väldigt dyra.


Annars ta med dig en flaska Madeira fine. Den passar till ädelostar, så du köper några olika och då finns det en kexkartong i butiken som heter variant och det är olika sorters kex. Samt medan du är i butiken, köp även några päron och en ask vindruvor.
Gardera även med en ask smör, eller bredbart margarin, som går istället för smör. Om du köper smör, så ha den framme så
att den är bredbar.
Lycka till! :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 månader sedan #718287 av Geta
Svar från Geta i ämnet Snälla, hjälp mig!
Det blir nog enklare med en chokladask.....
Mer
9 år 3 månader sedan #718292 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snälla, hjälp mig!
Geta är billig i drift! :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 3 månader sedan #718293 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Snälla, hjälp mig!
Lindts choklad finns ju att köpa, är lite osäker på stavningen. Ganska billig, brukar köpa den när jag hälsar på en tjejkompis.

Vars är världen på väg?