Knepigt med "läggningen"

Mer
9 år 2 månader sedan #726045 av sodergardfia
Jag kännermig lite knepig när det gäller det här med... sexuell läggning. Jag har visserligen inget sexliv eftersom jag tror på att vänta till äktenskap, men jag är ändå lite bekymrad. Jag känner att jag inte har något libido eller vad det heter. När jag var sexuellt aktiv kände jag ingen njutning. Jag ville nästan aldrig ha sex. Kanske var det därför jag inte njöt. Men jag tror att det snarare är så att jag helt enkelt aldrig vill... Jag vill inte ens ha pojkvän, för jag tål inte att vara med andra människor någon längre stund. De två pojkvänner jag haft tyckte att jag var jobbig med det där.

Till saken hör också att min första kärlek var en tjej. .. Jag är inte säker på om det var bara en övergående grej eller om jag är bisexuell. Kanske är jag rentav asexuell. Jag tror nästan det. Jag har bara varit kär tre gånger i livet vad jag vet, och det hade inget med sex att göra. Jag gillade bara personerna och ville kramas och kanske pussas lite.

Tror ni jag helt enkelt är sen i utvecklingen med detta, eller tror ni att detta kommer hålla i sig? Känner mig förvirrad. Vill att mamma ska få barnbarn. men om man inte gillar sex och inte tål relationer går det ju inte.

Någon mer som har det så här? Är det fler som är förvirrade om läggningen?
Jag antar att det är många som är det.

Förlåt att jag var så öppen nu. Men det här tynger mig...
Mer
9 år 2 månader sedan #726047 av lärjungenMatteus
Ett ont och trolöst släkte kräver ett tecken, men det skall inte få något annat tecken än profeten Jonas tecken
Mer
9 år 2 månader sedan #726049 av sodergardfia
Önskar nog hitta en sån kille. När jag är redo att ha en, vilket jag inte är nu
Mer
9 år 2 månader sedan #726053 av zoegas
Har du sex med dig själv?

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 2 månader sedan #726057 av Geta
Mina föräldrar begärde aldrig att få barnbarn via mig.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 2 månader sedan #726059 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet knepigt med "läggningen"
Känner igen detta med litet/inget libido. För min del tror jag det är medicinerna....
I övrigt vet jag att jag vill vara ensam, jag känner mig bara kvävd i kärleksrelationer.
Man kan ju vara asexuell med olika preferenser (hetero, homo, bi, etc) men avstå från sex.