Varför ingen ska bli ihop med mig!

Mer
6 år 10 månader sedan #943590 av Utomjordingen
Det handlar om flera faktorer:

1. Jag har rört en komet! Utomjordingar har sett dilemmat med mig att det är mitt fel när kometen kommer mot planeten jorden .

2. Jag är en rökare! Utomjordingar har hotat mig på telepatiskt väg om jag slutar att röka då kommer 3:e världskriget att bryta ut.

3. Jag har en fjuttig sjukersättning som inte ens fick försäkringspengar i mitt liv - trots att jag skulle ha fått rätt till det!

4. Idag är det mer så att jag vill hellre dricka öl än knulla! Så var det inte förr... .

5. På grund av att jag har en fjuttig sjukersättning så skulle jag bara utnyttja kvinnors pengar som har förtjänat detta i sitt arbete. Därav är jag väl psykopat/sociopat? Vad hemsk jag är egentligen men anser att systemet har gjort detta mot mig... .

6. Ja, det finns ingen länk längre när det gäller mig och min släkt!

Finns fler punkter!

Varför har inte Ni kvinna/man i Ert liv tro? Varför tycker Ni själva att Ni inte förtjänar att bli ihop med någon - med vem som helst?
Mer
6 år 10 månader sedan #943600 av Ella
Man bör inte bli i hop med vem som helst. Jag behöver känna nyfikenhet eller ett starkt band för att träffa ngn. Vill först älska mig själv ock få en partner som är lojal osv.ja trygghet e bra å ha?! Jag ger inte många män en chans att träffa mig, men finns en jag känner starkt band till å han vill jag träffa oavsett om det blir kärlek eller ej. Allt kommer nog som det skall
Mer
6 år 10 månader sedan #943602 av Geta
Jag är inte bra på att vara ihop. Därför bör ingen vara ihop med mig.
Mer
6 år 10 månader sedan #943603 av Recard2016
Jag är nog en bra pojkvän, röker inte, snusar inte, dricker dock en del. Mitt ex sa att ja va den bästa pojkvännen hon nånsin haft, men då va inte standarden så hög då hon haft mest rövhål som pojkvän. Vi bröt oss in på badet här en natt o badade, kom vakter o vi kutade som fan över stängslet, sen kom vi på att vi glömt hennes skor där inne o min handduk o fick bryta oss in igen o ta tillbaka de.
Mer
6 år 10 månader sedan #943608 av Utomjordingen
Tack för svar Ella - uppskattar det verkligen! :hjärta
Mer
6 år 10 månader sedan #943655 av memphis
jag vill inte bli i hop med någon för jag har tappat intresset för kille, tycker jag klarar mig bra själv. men jag har också lätt för att ändra mig, så skulle jag börja längta efter att ha nån igen nära i mitt liv så skulle jag jobba på det! :)