Skäms så för hur jag behandlade min pappa...

Mer
7 år 4 månader sedan #889103 av Jesus/magnus
Rickard.
Varje ny sekund [nuet]
Innebär nya friaviljan grejjer.

Du har vatt jobbig mot din far, men, du kan välja en framtid där du å pappsen kommer överens?
Framtiden uppdateras kontinuerligt, beroende på
våra val vi gör.

Jag vill int göra som palle å trycka religion i ansiktet, men.

För mig
Vände livet, när jag fann Jesus^^
han är mkt styrka och kärlek. Man blir from som kristen.

Men, all sex å filosofi kan flyga å fara!
jag följer Jesus = evangelium.

Du som e kärnfysiker, hittar du inga jobb?
Du vore nog en styrka för dem som forskar på det området.

Vettu, Herren gav mig formeln till fusionsenergin. Den ville jag att hela världen skulle få del av men ryssland la locket på. Hör me dem om du får jobba med forskningen kring den. Det är intressant!.

hälsar
/Crazehorse
J/m
Lule
Sverige.

John 8:31-32.
Mer
7 år 4 månader sedan #889119 av Amandara
Mina föräldrar har alltid varit hela epicentrum i mitt liv. Inte alltid har vi varit helt sams typ tonåren och i allvarliga psykoser.....men vi ger och tar.....älskar varandra i en dans....
Mer
7 år 4 månader sedan #889173 av Admin1
Vet ej, men jag är helt obekymrad. Dör man så dör man och som sagt inget kul för han att ruska tupp resten av livet på rättspsyk. Värt att dö bara för en sådan sak.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089376 av Richard
Jag gick igenom en massa gamla CD-skivor igår, som jag bränt backuper o data på. Jag hittade pappas dagbok från typ 1995-2000. Skickade den till honom o han blev glad. Själv kan jag inte läsa den, även om jag får för pappa. Jag läste typ rubrikerna på de första dagarna.
-Blev mordhotad av Richard med kniv.
-Blev slagen av Richard.
-Richard tolererar inte vad jag gör på internet.

m.m...
Mer
5 år 7 månader sedan #1089377 av Geta
Din pappa måste vara en ängel som inte har brutit kontakten med dig.
Mer
5 år 7 månader sedan #1089388 av Maxjohan1983
Geta. onödigt skrivit. Richard har ju dåligt samvete å skäms.

jag Hotade en socionom via mejl som jag var förälskade i för hon inte ville komma hem till mig å ta en kaffekopp-jag vägrade ta ett nej... hon tror säkert jag är sociopat eller nåt!

Men dumma jag missade en invit hon gav att hon ringde mig å slutade arbetet för dagen. Jäkla dum jag är. Å då jag skulle ringa upp var mitt kontantkort helt slut på pengar!! Otroligt vilken tajming alltså!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln