Läkarbesök

Mer
12 år 8 månader sedan #423418 av killergirl
Läkarbesök skapades av killergirl
Idag skall jag till min läkare...För att snacka lite om mitt byte till Invega....Har själv inte märkt så mycket mer än att jag blev väldigt deppig ett par dagar och orkade ej gå ur sängen kändes som på väg in i psykos..men sen efter någon dag pallrade jag mig upp med min sambos stöd detta var under han semester...Sen har det nog rullat på nått sånär...Förutom nu...Då dessa utomjordlingar flyttat in bredvid..Nu är jag igång igen lätt hysterisk för alla ljud och rädd ...Igår fick mamma och pappa komma till mig medans min sambo arbetade...Skall tll henne kl.4 så min sambo kan köra mig och följa med det är skönt...
Mer
12 år 8 månader sedan #423419 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Läkarbesök
Hoppas att det går bra hos din läkare, killergirl. Tänker du ta upp det med dina grannar?

Kram!
Mer
12 år 8 månader sedan #423438 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Läkarbesök
Malin : Tack alltid jobbigt med läkarbesök även om jag gillar min läkare...Man skall lämna ut sig..Och jag blir så trött efteråt...Jo det blir väl att ta upp det om inte jag gör det så gör min sambo det...på gott och ont att han är med då tas saker upp som jag kanske inte valt berätta..Men jag är så glad att han e med så det e ok det skall väl fram all sanning :)
Mer
12 år 8 månader sedan #423544 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Läkarbesök
Min make brukar också följa med på de flesta läkarbesöken - annars sitter han utanför och väntar på mig och påminner mig om det jag borde ta upp. Det är bra.
Mer
12 år 8 månader sedan #423547 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Läkarbesök
Jag mår dåligt när jag får kallelse till Överläkaren varje år. På ett sätt har jag inget emot att besöka honom för han är helt ok. Men gillade inte att när jag sa till honom att jag gillar inte om man fokuserar på mig. Ändå tror jag att dessa har gjort just detta genom att fokuserat på mig genom att kopierat mitt hem (vet allt vad jag har handlat sen länge) och buggat mitt hem sen tio år tillbaka.
Mer
12 år 8 månader sedan #423549 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Läkarbesök
Sätt inte fokus på mig sa jag!!!!!!!!!!!!!! Djävla idioter!!!!!!!!!!!!!!!!! (Syftar inte på Er utan vissa myndigheter)