det går bra på rättspsyk

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 år 1 månad sedan #467048 av
hej viska. om 1 månad har jag vart på rättspsyk 1 år, usch vad tiden går fort :rolleyes: ..
trivs fortfarande bra men det börjar bli lite långtråkigt att vara här.. men har fått börja ta lite längre permissioner nu. hade permission med övernattninig i lägeheten förra helgen. men är tvungen att ha antabus på permissionerna vilket kanske är bra :angel ..
förra veckan var förvaltningsrätten här och det bestämmdes att jag ska vara kvar här 6 månader till så det blir en till sommar man blir inspärrad. :väggen

har hänt lite bra saker här också har ju vart nykter 1 år nästa månad, är väll bra men jävligt tråkigt..
sedan har jag blivit rökfri har inte rökt sedan 12 maj förra året :D
å nu efter nyår så bestämmde jag mig för att gå ner i vikt så har gått ner 6kg hitills sedan nyår, det går sakta men säkert neråt. :)

ha en trevlig helg alla viskare.. m.v.h en uttråkad partyjunkie
Mer
12 år 1 månad sedan #467052 av Fantasio
Kul att höra ifrån dig. Ett liv utan cigg? Nej, det skulle jag inte klara. Härligt att du kämpar på.
Mer
12 år 1 månad sedan #467056 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet det går bra på rättspsyk
Det låter ju som att vistelsen gjort dig gott. Grattis till ett hälsosammare och längre liv.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 1 månad sedan #467058 av Isa-Alise
partyjunkie, vad fint att höra från dig. Det är ju jättebra att du har lyckats sluta dricka sprit och röka. Grattis till viktnedgången! Du kommer nog att lyckas få ordning på tillvaron och kunna sköta hem och sysselsättning bra när du skrivs ut. Får du även psykoterapi? Hjälper det dig?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
12 år 1 månad sedan #467061 av
Svar från i ämnet det går bra på rättspsyk
Isa-Alise,

får prata med psykolog 1 gång i veckan.. ska snart få börja göra en ny psykolg utredning.. sedan får jag prata med läkaren ibland..
har också bestämmt mig för att gå med i missbruksgruppen där man får prata med någon om missbruk, men har inte fått börja med det än.
arpetsteraput har jag också. lagar mat 1 gång i veckan. gott gott
Mer
12 år 1 månad sedan #467063 av Isa-Alise
Bra! Verkar som du äntligen fått folk omkring dig som bryr sig om hur det går för dig. Missbrukssamtalen är nog väldigt viktiga att du får. De kan motivera dig så du håller dig från missbruk i framtiden. Arbetsrehabilitering vore väl också fint, kanske du kan få det med så småningom?