Inlagd igen :(

  • Mhortz
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41441 av Mhortz
Inlagd igen :( skapades av Mhortz
Idag blir jag intagen på psyk igen, jag tror det blir LPT på mig eftersom jag kommer vägra frivillig vård. Sänd en hälsning i min gästbok då blir jag glad :) Jag läser i gästboken fram till klockan 3 då måste jag iväg till min eskort.
Mer
17 år 11 månader sedan #41442 av Aspergergirl
Svar från Aspergergirl i ämnet Inlagd igen :(
Så trist att bli inlagd nu mitt i sommaren. Fast ändå avundas jag dig. Jag VILL bli inlagd men får inte... Hoppas att du snart mår bättre så du kan komma hem och fortsätta med ditt hemsidesbyggande. Jag har skrivit en rad i din gästbok också. Ha det så bra Mhortz. /A
Mer
17 år 11 månader sedan #41451 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inlagd igen :(
Tråkigt att du skall bli inlagd. Är det inte lika bra att ta vården frivilligt för det kanske blir kortvarigare då än om det blir med tvång. Hoppas att du är tillbaka snart.
  • Mhortz
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #41456 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Inlagd igen :(
Jag vet vad ni kommer att säga (men det är väll inge bra) eller nått likanande.
Men jag åkte in till akutpsyk och efter två timmar och 11 cigg senare så fick jag träffa läkaren och jag blåste honom totalt, så jag slapp undan psykskiten den här gången. Men så sa han att han trode att jag förfinade sanningen så ville han prata med mina kontaktpersoner. Som tur var så fick han inte tag på dem. Så till slut så sa han att han ville se mig inlagd, då frågade jag om han hade tänkt sig LPT eller låta mig gå om jag vägrade. Då sa han att eftersom han inte fått tag på mina kontaktpersoner så hade han bara mitt uttalande att gå på så inget LPT :D
Mer
17 år 11 månader sedan #41459 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Inlagd igen :(
jobbig sitts. jag var också på akutpsyk i öre i måndagsnatt och in på dagen på tisdagen:p
Mer
17 år 11 månader sedan #41460 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Inlagd igen :(

Gäst skrev: jobbig sitts. jag var också på akutpsyk i öre i måndagsnatt och in på dagen på tisdagen:p



fick nyktra till och prata med läkare så fick jag risperdal med mig så fick jag gå hem