Hjälp!

  • Examensarbete
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #195486 av Examensarbete
Hjälp! skapades av Examensarbete
Hej,

Vi söker personer som har erfarenhet av att växa upp med en psykiskt funktionsnedsatt förälder till vårt Examensarbete. Har du erfarenhet av detta eller känner du någon som kan tänka sig ställa upp på en intervju var vänlig kontakta oss på:

<!-- e --><a href="mailto:fernandesmelissa2@gmail.com]fernandesmelissa2@gmail.com[/url]<!-- e -->

Tack på förhand,
Melissa och Elin
Mer
15 år 1 månad sedan #195496 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp!
Sök på denna sida och fråga här, den handlar om Gyllingen som är en avläggare av Gyllenkroken som är en stiftelse för psykiskt funktions hindrade. Gyllenkroken är ett allaktivitetshus, vid Svingeln i Göteborg. Gyllingen ligger bara några meter därifrån, men i en separat byggnad;

www.gyllenkroken.se/sidor/gyllingen.htm

Gyllenkroken;
www.gyllenkroken.se/sidor/vad_ar.htm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 1 månad sedan #195505 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hjälp!
Föreningen Maskrosbarn är för personer med missbrukande
och psykiskt sjuka föräldrar.
www.maskrosbarn.org/default.asp
Mer
15 år 1 månad sedan #195566 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp!
Vilken typ av utbildning går ni på?

Jag skall ta upp vad ni skriver i nyhetsbrevet, som går ut på fredag till 185 medlemmar och som dessutom läses av 20-50 till på webben. Jag skall också försöka att komma ihåg att skicka nyhetsbrevet till er också.

Det finns en sajt, som heter Kuling.nu, som kan vara av intresse för er.
www.kuling.nu/
Mer
15 år 1 månad sedan #195608 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Hjälp!
Hej,

Tack för visat intresse och hjälp med vårt examensarbete.
Vi läser det Beteendevetenskapliga programmet med inriktning mot social omsorg på Mälardalens Högskola. Vi håller nu på att skriva vårt examensarbete och har då valt att inrikta oss på barn till föräldrar med psykisk funktionsnedsättning.

Vänligen
Melissa och Elin
Mer
15 år 1 månad sedan #195624 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hjälp!
Det slog mig att det är några medlemmar här, som har postat i anhörigforumet och som har en mamma som har schizofreni. Om någon medlem här har tid vore det jättebra om ni kunde PM:a dem om denna undersökning, som de kan deltaga i.