London och viktuppgång

Mer
6 år 11 månader sedan #945527 av Sjukihelahuvudet
Hej, jag åker till London imorgon bitti och jag har hittills gått ner 24,4 kg och vill verkligen inte gå upp igen! Grejen är den att jag kommer äta ute mycket under resan och jag är livrädd för att jag ska gå upp i vikt. Jag kommer antagligen gå och gå och gå vilket jag inte gör hemma, så motionen kommer ju ligga på plus, men så även maten.. Jag känner att jag inte kommer kunna njuta av resan om jag hela tiden är rädd för att bli tjock. Kommer vara borta 4 nätter. Jag fyller år på söndag också och är rädd att jag kommer tillåta mig efterrätt efter så mycket som jag nekat mig medan jag gått ner dessa nästan 25 kilona. Hur mycket tror ni att jag kan gå upp? Några tips?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #945532 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet London och viktuppgång
Ja, ni kan kolla om det finns ställen som bara serverar näringsriktig mat, men när jag var där -82 så åkte vi mycket underground. Men det finns säkert bra promenadstråk där.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #945533 av Geta
Svar från Geta i ämnet London och viktuppgång
När jag var i London 1987 åt jag hamburgare och smörgåsar på muséerna som jag besökte.
Mer
6 år 11 månader sedan #945543 av Sjukihelahuvudet
Gick du upp mycket i vikt?
Mer
6 år 11 månader sedan #945546 av Geta
Svar från Geta i ämnet London och viktuppgång
Det tror jag inte. Inget som jag märkte.
Mer
6 år 11 månader sedan #945552 av memphis
Svar från memphis i ämnet London och viktuppgång
man kan unna sig lite när man är på en så kort semester. du kommer inte att gå upp 25 kg på 4 dagar! sen återgår man till det normala livet utan tårtor o godis när man kommer hem. det lönar sig inte att vara absolutist.