dödshjälp

  • nudiebranch
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 veckor sedan #118214 av nudiebranch
Svar från nudiebranch i ämnet dödshjälp
Dödshjälp går att få i utlandet.... Kan bli en lång och lidande transport för vissa
Mer
16 år 3 veckor sedan #118219 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet dödshjälp
Om ni vill ha hjälp finns det ju olika sätt att göra det på!

Bara det att viska,se är fel ställe att ta upp det på! Ni kan ju botanisera på webben och utnyttja inte oss här på detta forum! :cry:

girl24 Om det nu är så att de kan ta upp det och få tidningar och annat att göra repotage om det, så finns det ju personer som är villiga att propagera för det!

Men, de skulle ju kunna hjälpa denna person att göra det! Det är visserligen olagligt, men jag kan ju säga det, att det straff de skulle få om de hjälpte till att så att säga hjälpa till på hemmaplan, får de faktiskt ta!

Jag gör det aldrig! Inte på grund av straffet, för om det vore behjärtansvärt för mig, så skulle jag själv ta straffet!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 3 veckor sedan #118250 av Geta
Svar från Geta i ämnet dödshjälp
När jag var tjugo år trodde jag att det var enda sättet
att slippa undan kraven - att dö.
Nu när jag närmar mig de sextio, så är det mycket
roligare att leva.
Men med diverse krämpor så förstår jag att livet är
ändligt och att jag inte behöver hjälpa döden på
traven.
Den kommer en vacker dag ändå.
Mer
16 år 3 veckor sedan #118298 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet dödshjälp
För ett par år sedan var det en här, som ringde sitt öppenvårdsteam och anhöll om att bli avrättad. Han höll nästan på att få LPT, men lyckades att prata sig ur den.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 veckor sedan #118313 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet dödshjälp

bertil skrev: Tycker att det vore humant att hjälpa folk som vill dö på ett humant och tryggt sätt utan komplikationer. Det är väl vad riktig frihet och valfrihet är?


håller med dig
Mer
16 år 3 veckor sedan #118316 av ak
Svar från ak i ämnet dödshjälp
Det går ju att ordna själv?