Vin och vikt?

Mer
15 år 6 månader sedan #151264 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vin och vikt?
Ska hålla ögonen öppna om den ölen när jag är på systemet nästa gång Nisse!!! Du Nisse jag vill faktiskt avråda dig från Astrakan cidern 7% 500ml jag tipsade om en gång. Den är god men ger dålig andedräkt och tillsammans med cigaretter är man ingen brudmagnet. :lol:
Mer
15 år 6 månader sedan #151268 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vin och vikt?
Tack för tips, men var det inte så att du tror att tjejen nobbade dig för det? Du kan va lugn, det var för att hon inte tyckte du var så nykter!
Tjejer sätter sådana griller i en när man fått lite i sig!
He,he du har fallit i en kvinnofälla...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 6 månader sedan #151274 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vin och vikt?
Anna stack p.g.a att hon tyckte jag var fånig och lite provokativ när jag drack. Jag sa till min ängel Anna att det är inte illa menat mot dig. Anna har inte heller mått så bra så hon hade lite hänsyftningsideer. Hon hatar Astrakancider och mitt öldrickande. Jag går för mycket upp i musiken och humor när jag dricker och hon fick nog. Kan förstå henne på ett sätt. Jag försöker att få tag på Anna men hopplöst. Jag har länge viljat visa henne, men hon skulle inte uppskatta om jag la ut en bild på henne. Jag tänker forfarande mycket på henne. Om vi skulle träffas igen så har jag mognat att Anna är viktigare än musiken. Men musiken är viktig också men kärlek vinner över allt annat.
Mer
15 år 6 månader sedan #151279 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vin och vikt?
Förstår dig!
_________________
Motto;Störst av allt är kärleken! Lever för viska!
Love is sweet and Humble as an Hunble bee instaed of an Humwee!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 6 månader sedan #151280 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vin och vikt?
Tack Nisse!!!
Mer
15 år 6 månader sedan #151468 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet Vin och vikt?

Alkohol ökar metabolismen

Kan du förklara det kemiska resonemanget i detta? Vad är metabolism?