Min vecka - värre om möjligt.

Mer
19 år 1 månad sedan #10453 av Hanna_Norr
Jag tror att Gud håller på och ska pröva mig. Förutom det som tidigare hänt i inlägget hjälp. Detta har hänt i veckan..

1. Är hemma och filmar.
2. Blir överfallen. Mamma kastar sig över mig och dunkar mitt huvud hårt i golvet flera gånger. Sen slår hon mig med knuten näve ovanför ögat. Det knäcker till i nacken.
3. Är vaken. Sprängande huvudverk och blodet vill inte sluta rinna.
4. Besöker IMN för att hämta Xanor. Ann-Christine vill anmäla mamma för såret och bulan i pannan.
5. Camilla tvättar såret som inte behöver sys men som vägrar att sluta blöda. Plåster.
6. Jag visar filmen för Nils.
7. Nils ringer mot min vilja till polisen och berättar.
8. Polisen säger att om jag inte kommer till dom så kommer dom till mig.
9. Jag tvingas att prata med polisen men vägrar att göra en anmälan
10. Polistanten gör en anmälan och beslagtar filmen.
11. Huvudet håller på att sprängas. Yrsel. Illamående.Kräkningar. Extremhögt blodrtryck.
12. Akut till sjukhuset efter råd av sjukhusupplysningen.
13. Ryckningar i kroppen. Neurologisk undersökning. CT-Scan Hjärna.
14. Nytt polisförhör om tidigare misshandel. Psykisk/Fysisk. Fotografering. Nils vittnar.
Antagligen så ska polisen komma och hämta mamma i dagarna.
Mer
19 år 1 månad sedan #10462 av Tikki
Känner med Dig :cry:
Mer
19 år 1 månad sedan #10484 av Undrande

Hanna_Norr skrev: Jag tror att Gud håller på och ska pröva mig.


Alltid..

Förutom det som tidigare hänt i inlägget hjälp.


var inte det mer...att inget hänt egentligen?

Detta har hänt i veckan..

1. Är hemma och filmar.


Vad filmar du?

2. Blir överfallen. Mamma kastar sig över mig och dunkar mitt huvud hårt i golvet flera gånger. Sen slår hon mig med knuten näve ovanför ögat. Det knäcker till i nacken.


För att du filmar? Varför detta våldutbrott? Är det porr och mamma är religös eller ngt?

Det låter som att mamma var den som borde vara inlagd? Fast att anmäla är ju helt onödigt, det här måste ju klaras upp på annat sätt än i rättsalen.


Annars...pja..det händer ju iaf ngt...i livet...det kunde varit heltrist och seeegt.
Mer
19 år 1 månad sedan #10489 av Admin1
Vad jobbigt för dig, men din mamma behöver nog vård. Hon verkar nog inte må så bra. Hoppas att det blir bättre i framtiden och att hon sansar sig.
Mer
19 år 1 månad sedan #10490 av Abzu
Herrejävlar Hanna! Stackars dig! Men jag tycker att polisen gör rätt i att gå vidare i ärendet även om du inte vill anmäla. Man FÅR inte misshandla folk så där, speciellt inte sina egna barn!!
Jag hoppas verkligen att kommande vecka blir bättre för dig och att du på nått sätt kommer bort från din mamma för hon är verkligen inte bra för dig. Jag vet ju hur nojjig hon gör dig också.

Kram!
Mer
19 år 1 månad sedan #10505 av tryskey
Men shit!! Så får man inte göra mot vår Hanna!! :evil: :evil: :evil:
Jag tycker det var bra att polisen anmälde. Det där var verkligen fruktansvärt!! Din mamma borde låsas in!
Varför gjorde hon så? *förstår inte* Är hon sjuk eller nåt??