Romantisk föreställning om döden...

Mer
14 år 3 månader sedan #267231 av Tonic
Klart det inte hänt än!! Ni ska ju få veta det direkt när "Viska babyn" kommer. :D
Bebisen är beräknad till Alla Hjärtansdag. :hjärta
Fast jag hoppas och tror att denna lilla person vill komma liiite tidigare. Jag är fruktansvärt stor och klumpig nu. (Känner inte igen mig själv.)
Mer
14 år 3 månader sedan #267238 av Nissegossen
:hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta :hjärta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 3 månader sedan #267815 av malin71
För att återgå till ämnet..... hehe...

Jag tror man hamnar på en plats som är det tryggaste som finns just för en själv. När man väl går bort känner man inga smärtor utan bara glider in i "stadiet" sedan får man träffa de som är en nära. Jag känner mig inte bekväm med släkten men jag har vänner som har gått bort oxå - då tror jag att jag hamnar hos vännerna. Varför skulle döden vara en plåga?

Men tills dess försöker jag leva så mycket det går... (med alla "handikapp" man har)...
Mer
14 år 3 månader sedan #267876 av Zoidar
Stämmer det att man ejakulerar i dödsögonblicket?

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 3 månader sedan #267879 av Fantasio
Man har noterat att personer som avrättats medelst hängning hade erektion i dödsögonblicket. Därav intresset för "strypsex", en livsfarlig "lek".