Vad drömmer du om att göra?

Mer
18 år 10 månader sedan #18197 av Isa-Alise
Vad drömmer du om att göra? Vad längtar du efter?

Jag drömmer om att sitta vid en strand... känna solens värme... höra vågornas brus och måsarnas skriande... och måla tavlor... packa upp kaffe termosen ur korgen... och njuta av stillheten och livet...
Mer
18 år 10 månader sedan #18241 av Isa-Alise
PSR, jag hoppas att du får nya drömmar, sådana som går att förverkliga...

[size=150:3l45kjye] :D :D Till er alla önskar jag en glad sommar!!!! :D :D [/size:3l45kjye]

Jag ska försöka få några dagar på stranden med målarblock och färger...

Jag kommer att sakna er alla under semestern... kanske tittar in då och då på Viska... men kommer inte att vara här lika intensivt som under året...

Sommaren är här och jag vill vara mycket utomhus... sola på en filt och lyssna på fågelsången... gå långa promenader... måla mycket... kanske ha en utställning sen... resa lite... turista här hemma med...

Jag tycker så mycket om er alla... räknar er som mina vänner... ni är ett stöd i livet... och det är roligt att kunna skratta tillsammans...

[size=150:3l45kjye]:D :D :D Vi hörs!!!! Glad sommar!!!! :D :D :D[/size:3l45kjye]
Mer
18 år 10 månader sedan #18246 av Sugared
spela i ett band, gärna sjunga lite och stå på scen.
eller bara få bo långt långt bort i en stor stad och vistas bland folk utan att oroa mig om att alla stirrar på en och at man ska få panik.

Få skådespela i en film, gärna en nyskapande tankfull film
med mycket komplexa karaktärer och intresanta känslor.
Eller bara en skräckis..

skriva låtar med någon som kan spela ett intrument.Eller bara någon.

Ha kompisar som man kan prata med och festa som man har något gemensamt med.

skaffa katt.

skaffa barn (kanske någon gång)

men främst av allt: få sova om nätterna och vara frisk.

inte behöva oroa mig om att inte vara älskad, om att inte någon skulle kunna älska mig. Att faktiskt kunna lita på att man är bra precis som man är.
Mer
18 år 10 månader sedan #18262 av Galen
Svar från Galen i ämnet Vad drömmer du om att göra?
Jag drömmer om att döda min familj, döda de flesta gamla klasskamrater, döda de flesta gamla lärare, döda en massa andra människor som jag stött på, ja döda det mesta.
Mer
18 år 10 månader sedan #18264 av Isa-Alise
Galen, det var inga vidare roliga drömmar... hoppas att du får lite gladare tankar...

Mediciner kan faktiskt hjälpa,om det är för jobbigt... annars är nog KBT bra mot tankar som stör...
Mer
18 år 10 månader sedan #18268 av Isa-Alise
Galen,
Bättre än att skada dig själv med onda tankar är att förlåta dem som gjort dig illa och gå vidare med ditt eget liv... skapa något som du trivs med... det ger dig lycka istället för mörker...

Sök hjälp om du plågas av mycket mörka tankar...

Hoppas att du snart mår bättre och får gladare tankar och drömmar...