Vad drömmer du om att göra?

Mer
18 år 10 månader sedan #18308 av Isa-Alise
Sugared,

Låter så härligt... sjunger och spelar du något nu? Det finns ju gott om körer t.ex. att gå med i... och amatörteatergrupper också, om man letar lite...

Att du duger som du är kan du lita på... vi behövs allihop, precis som vi är...
Mer
18 år 10 månader sedan #18336 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Vad drömmer du om att göra?
Jag drömmer om att flytta till Göteborg. Där finns så mycket jag kan engagera mig i, Schizofreni-förbundet tex.
Och jag drömmer om att sjunga i ett band, vilket kanske blir verkligen när jag flyttar till Gbg.
Vill även ge ut en bok, plugga mera och vara frisk.
Mer
18 år 10 månader sedan #18346 av Moonlight
jag drömmer om att plugga på universitetet eller högskola, att kunna hjälpa andra genom mina egna erfarenheter (alltså personer med psykiska problem), sedan om att ta körkort och sedan en grej det är att simma med delfiner någon dag. : )
Mer
18 år 10 månader sedan #18351 av Nissegossen
Hej Abzu! Kul att du spelar i ett band. Det har funnits ett band på Gyllenkroken, som hette Deveka, men jag tror det har upphört. De spelade också in en skiva. De har en "musikstudio" på Gyllenkroken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 10 månader sedan #18357 av Admin1
Jag drömmer om en ny dator ibland. Min nuvarande är 8 år och börjar bli nästan lite för gammal. Det som gör att jag inte byter nu är att en ny dator skulle p.g.a nyinstallationer av program mm skapa extra arbete och dessutom är jag osäker på om ett gammalt operativsystem jag har fungerar på en ny dator.
Mer
18 år 10 månader sedan #18362 av Admin1
Niklas,

Tack för erbjudandet, som var väldigt generöst. Jag har är emellertid ute efter en ny budgetdator, som jag kan använda i kanske 10 år framöver. Det blir nog enklast och troligen billigast i längden så. Jag har också råd med det. Min nuvarande dator är en P200MMX med 128 MB minne. Den fungerar fint, men kan vara lite slö när stora program skall kompileras.