Vet ni hur man blir känd i historie böcker o sådant?

Mer
13 år 4 månader sedan #359545 av Traxerity

Geta skrev: Traxerity, du påstår att du inte har varit psykotisk men dina inlägg
är inte ett dugg bättre om du tror det.
Dina föreställningar verkar vara riktigt sjuka.


Föreställningar finns inte.
Detta är ren psykopatiska inlägg om du inte ser skillnad på det.
men en psykopat skiter i om han är sjuk så jag kan inte vara en sådan för jag vet att jag är inte sjuk.
Mer
13 år 4 månader sedan #359546 av tekopp
Att skapa total fred på jorden är ett bra sätt att komma in i historieböckerna om nu någon skulle lyckas överhuvudtaget.

Heja Karl XII!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 4 månader sedan #359547 av Jocke
Du överdriver med en sarkastiskt ton! Ironin i det hela speglar det du drömmer om, men anser dig vara för klok för att genomföra dessa dåd Det vet bara du själv om, hur ska andra tolka dessa avsikter? Du har nog svårt med att hålla isär begreppen.

Men egentligen, vad är farligt i din resonemang? Du är ute efter att ställa vissa situationer på sin spets. Vill du verkligen inte in på sjukhus? Där kan du ju träffa ngn...

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 4 månader sedan #359548 av Traxerity

tekopp skrev: Att skapa total fred på jorden är ett bra sätt att komma in i historieböckerna om nu någon skulle lyckas överhuvudtaget.


då måste jag tyvärr mörda regeringen och all auktoritet och tvinga alla läsa bibeln.. enligt bibeln så får man inte stjäla... inte mörda... och älska allt folk som lever...

därför måste regeringen och auktoriteten bort...
samt frimurarna och alla måste tro på bibeln o gud för det ska hända...
Mer
13 år 4 månader sedan #359550 av Traxerity
Jocke,

OM JAG ÅKER IN PÅ SJUKHUS SÅ ANSES JAG SVAG OCH KONTROLLERAD JAG SKA VARA FRI OCH INGEN JÄVLA HORIGSKÖTERSKA SKA SÄGA ÅT MEJ VAD JAG SKA GÖRA... SÅ JAG SKA INTE IN DÄR... HOPPAS DU FÖRSTÅR VAD FRIHET ÄR...
Mer
13 år 4 månader sedan #359552 av Traxerity
[size=200:3uwjw0h3]
MÅ ALLA REGERINGSHOROR DÖ I SLAKT OCH KRIG OCH HOPPAS DOM DÖR AV EN ATOM BOMB I TREDJEVÄRLDSKRIGET.

MÅ ALLA FEMINISTISKA KONTORSRÅTTOR HOPPAS FRÅN ETT TORN OCH SEDAN GRILLAS I EVIGHET I HELVETET.

MÅ ALLA FRIMURARE OCH ATEISTER FÅ GUDS VREDE ÖVER ER

GUD SER ALLT OCH DOM SOM SYNDAR KOMMER FÅ HANS VREDE ÖVER SIG.
LEK ALDRIG MED GUD OCH HANS SON DOM KOMMER JAGA ER OM NI SÅ GÖR EN SYND UTAN ATT BE OM FÖRLÅTELSE

[/size:3uwjw0h3]