Nu räcker det! IDIOTEN SKALL UT!

  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383802 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Nu räcker det! IDIOTEN SKALL UT!
Heh. Jag blir aldrig arg. Inte så här. Men när man plågas av en granne dag ut och dag in i flera år, tillslut kommer explosionen.
Mer
13 år 1 månad sedan #383803 av Mars
Det var det jag menade. Bättre att flytta innan explosionen kommer.
Mer
13 år 1 månad sedan #383841 av Cosmos
Jag vet hur det känns Frankie. Trots ett tiotal anmälningar till både styrelse och kommun så flyttade inte familjen. När kackelrlackorna också flyttade in då flyttade jag.

Bodde i en bostadsrätt jag hade betalt 700.000 kr för. Familjen i fråga hade en kommunägd sociallägenhet. Det är totalt omöjligt att bli av med sådana.

Tycker att detta är ett stort problem att kommuner köper bostadsrätter för miljontals kronor åt problemmänniskor av olika slag.

Jag menar, seriöst, om ni hade betalt 1 mille för en lägenhet och som granne får en skränande, vandaliserande och nerskitande familj. Hur kul skulle det vara på en skala?

Som skattebetalare blir man också rätt sur.
Mer
13 år 1 månad sedan #383856 av Admin1
Du skulle kanske kunna tala med hyresvärden om de kan förmå honom att ljudisolera lägenheten sin, så att inte andra grannar blir störda av honom. Jag tror att han kan ansöka om handikappersättning för att bekosta ljudisoleringen. Jag förutsätter att han har en allvarlig psykisk sjukdom för det krävs nog för att han skall få bidrag.
Mer
13 år 1 månad sedan #383882 av Traxerity
Prata med han? typ knacka på och be han vara lite mindre högljudd.
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383990 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Nu räcker det! IDIOTEN SKALL UT!

Gäst skrev: Det var det jag menade. Bättre att flytta innan explosionen kommer.


Men sluta. Att vika sig för Idiotfan är INGEN lösning. Om han skulle få mig att flytta kommer även alla andra som flyttar in här att göra det.
Varför ska man stå ut med skiten liksom?

BTW, så bodde jag här långt innan han flyttade in!