Polisanmälan

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 7 månader sedan #430764 av Fantasio
Polisanmälan skapades av Fantasio
Idag fick jag nog, jag gick till polisen. Brottet är systematiska trakasserier mot mig, genom att jag blir förföljd när jag är ute, att De stör min sömn genom att bulta i väggarna och att jag misstas av Säpo för att vara allierad med Khadaffi.

Jag fick rätt snart tala med en civilanställd, en kvinna som verkade helt borta. Jag fick upprepa det jag sade ett par gånger innan hon började hamra på tangentbordet. Det är inga vardagsbrott jag utsatts för, de har politiska förtecken och borde tas med ett större allvar.

Jag gillade inte bemötandet, möjligen var kvinnan på något sätt inblandad. Ingen står över mina misstankar. Jag har sparat svaren på de polisanmälningar jag gjort de senaste åren och den traven växer sig hög. I alla fall har utredningen lagts ned.

Jag har jobbat och betalat skatt sedan jag var 18 och jag förtjänar hjälp när jag ber om den.Ska jag behöva ta lagen i egna händer? Jag skulle kunna beväpna mig och slå tillbaka, men det vill jag inte göra. Jag är fredlig, men behandlas jag som träck tar jag inte ansvar för följderna.
Mer
12 år 7 månader sedan #430765 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Polisanmälan
tat lugnt fantasio^^

polisen har koll, ere nåt skumt med din omgivning så har de nog läget under kontroll ;)

men lämna över det hela till Gud så blire nog liksom bra ska du se :)

John 8:31-32.
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 7 månader sedan #430766 av trance
Svar från trance i ämnet Polisanmälan
fantasio, jag tycker du borde kontakta psyk och kanske kolla om du kan bli inlagd. det vore bra för dig att bara släppa taget nu och ta det lugnt ett tag... :hjärta
Mer
12 år 7 månader sedan #430770 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Polisanmälan
Fantasio, sök vård frivilligt nu. Du behöver det. Om du går till polisen med dina vanföreställningar så har du inte själv koll på hur du mår. Om du väntar längre med att söka vård kanske vården tar in dig med tvång.

Sök om dig - och sök vård! :hjärta
Mer
12 år 7 månader sedan #430773 av wasp
Svar från wasp i ämnet Polisanmälan
Menar du verkligen att Säpo tror att du är allierad med Kadhaffi? Varför skulle de bulta i väggarna på nätterna??
Mer
12 år 7 månader sedan #430783 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Polisanmälan
Fantasio riiight har du inte tänkt på att du ligger risk att bli inlagd om du tar dina paranoida tankar till dem. :neutral: