White Russian

Mer
10 år 10 månader sedan #592927 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet White Russian
Jag undrar hur lönsam krogbranchen är.

4cl sprit för en hundring är 2500 flaskan. 1 liter i danmark kostar 230:-

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
10 år 10 månader sedan #592964 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet White Russian
Det är ju anledningen till att man inte kan gå på krogen - att det är så dyrt. Vore trevligt annars att sitta där och hänga.
Mer
10 år 10 månader sedan #592970 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet White Russian
Hängde mycket på krogen innan jag var sjuk och tjänade pengar. Tog ogärna groggen redan då, men det blev omåttligt med öl. Men visst ned slank både det ena å andra ned, efter en kväll med bärs, allehanda drinkar hamnade jag på ett ställe, där jag beställde in Tequila med lime och blev skitfull och gick därifrån. Bara det att jag gick från notan obetald och stan är liten(!) så mina kompisar sade till mig dan efter att jag gått ifrån notan och det var bara att gå dit och betala till servitrisen. Surt den dagen efter, men kunde i alla fall betala det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 10 månader sedan #592981 av Geta
Svar från Geta i ämnet White Russian
Det sa min fysiklärare- att man ska ha vänner på båda sidor :be - för man vet inte var man hamnar efter detta livet.
Mer
10 år 10 månader sedan #592983 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet White Russian
Nä, det vet man inte och när man har fallit ifrån så bjuder man sina vänner på något gott att dricka och en god lunch efter begravningen, med förbehållet att när vi ses nästa gång får de bjuda tillbaka! :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 10 månader sedan #593040 av Saari
Svar från Saari i ämnet White Russian
Jag dricker sällan, men de få gångerna vi har fest brukar köpa vaniljvodka, kahlya och massor av mjölk för att göra white russians. Det är min favoritdrink.