våldtäkt

Mer
18 år 4 månader sedan #30381 av halv
våldtäkt skapades av halv
Finns de ngn mer som blivit våldtagen?! Ngn man kan prata me?!
Mer
18 år 4 månader sedan #30382 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet våldtäkt
Nej, jag har inte blivit våldtagen, men ja, du kan prata... det måste vara jättejobbigt efter en våldtäckt... det viktiga är att du inte lastar dig själv med skuld eller skam över det som har hänt... att du får hjälp att bearbeta det hela i någon stödgrupp eller i terapi... det finns många som varit utsatta för liknande övergrepp och som kan ge stöd...

Jag önskar att jag kunde trösta dig... du måste förstå att det inte var ditt fel... och hoppas att du kan gå vidare och bli stark inombords trots denna upplevelse.... låt den inte knäcka dig!!!
Mer
18 år 4 månader sedan #30388 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet våldtäkt
Jag blev våldtagen när jag var sexton, nu är jag tjugo. Jag förstod inte riktigt det förrens för nåt år sen. Du får gärna prata med mig, närduvill hur mkt du vill! kram!
Mer
18 år 4 månader sedan #30396 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet våldtäkt
Jag tror det är ganska vanligt tyvärr att kvinnor med psykisk ohälsa råkar ut för sexuella övergrepp. Det har anordnats en konferens om det förra året också i RSMH:s regi. Jag har för mig att det finns några här som tidigare berättat att de blivit våldtagna.
Mer
18 år 4 månader sedan #30408 av halv
Svar från halv i ämnet våldtäkt
jag blev våldtagen av min brors kompis för drygt 2-3 månader sen, han fick inge fängelse men han fortsätter att terra mig på stan eller mobil.
Mer
18 år 4 månader sedan #30410 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet våldtäkt
Fy fan vilket svin säger jag bara!! Det är helt oaceptabelt!