våldtäkt

Mer
18 år 4 månader sedan #30412 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet våldtäkt
Om den killen ingick i min bekantskapskrets skulle jag frysa ut honom direkt!
Mer
18 år 4 månader sedan #30431 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet våldtäkt
Okej halv. jag vet hur det är att blr våldtagen av någon bekant. Jag hade tur som inte blev terrad osv efter händelsen, jag blev lämnad ifred. men sen anmälde jag inte skiten heller.
du måste vara stark för din egen skull...det hände en hemsk sak men du kan överleva det, du kommer bli ganska fövånad över hur bra du kan komma att klara dig. visa honom, att även fast han utsatte dig för en av dom värsta sakerna som finns kunde han inte förstöra dig och ditt liv.

du får gärna prata med mig gumman.
Mer
18 år 4 månader sedan #30444 av halv
Svar från halv i ämnet våldtäkt
men de e så störigt, jag ser han överallt, de e precis som om han vill att jag aldrig ska må bra..
Mer
18 år 3 månader sedan #30543 av ensamflicka
Svar från ensamflicka i ämnet våldtäkt
HALV:

Var stark!! Jag tror på dig, kämpa!!
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #30544 av
Svar från i ämnet våldtäkt

Interlude skrev: Jag blev våldtagen när jag var sexton, nu är jag tjugo. Jag förstod inte riktigt det förrens för nåt år sen. Du får gärna prata med mig, närduvill hur mkt du vill! kram!


Mjo med tanke på den nya definition vad våldtäckt är så är det många som upptäcker att de blivit våldtagna. Ett exempel är en 16 åring som har sexuellt umgänge med 14 åring. Båda kan gilla det och vara med på det, men juridiskt sett är det våldtäckt. Nu tog jag ett exempel som lutar mycket åt ena sidan, men allt från det och mot gamla definitionen av våldtäckt. Tack vare ökad kommunikation kring våldtäckter upptäcker säkert många kvinnor "jaha är det här beteendet våldtäckt".
Mer
18 år 3 månader sedan #30558 av halv
Svar från halv i ämnet våldtäkt
men jag är 13 & han 20..