Mobbing

Mer
3 år 3 månader sedan #1311504 av hans52
Svar från hans52 i ämnet Mobbing
Dom som mobbar är losers.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311522 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mobbing
Det är ganska vanligt med mobbing i skolan 8 % mobbas.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311577 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mobbing
Mobbare borde brännas på bål! 
Mer
3 år 3 månader sedan #1311581 av krokus
Svar från krokus i ämnet Mobbing
När barn mobbas borde de vuxna vara mer observanta! Barn fattar inte alltid.

Jag blev både mobbad och utfryst under uppväxten. Mamma blev arg när jag hade skrivit ett brev till Kamratposten pga utfrysningen jag blev utsatt för. Bra jobbat, mamma... :? 
Mer
3 år 3 månader sedan #1311586 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mobbing
Jag var mobbad och utfryst på Högstadiet men när jag till Gymnasiet så träffade jag kompisar som jag gillade väldigt mycket. Många musiker i klassen och vi gick till Musikskolan på håltimmarna och repade. En bra period i mitt liv. 
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1311589 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mobbing
Jag var en av dom populära i skolan och hängde med innegänget. Lärarna sa att jag skulle gå långt. Men jag brydde mej inte. Men sedan ledaren sexuellt ofredade en tjej när jag stoppade det. Fick jag stryk. Och hamnade längst ned på botten och blev grovt mobbad, misshandlad och rejält förnedrad. Stod ut en termin sedan slutade jag istället började hänga med dom äldre coola ungdomarna inom rejv och började röka på och gick på skogsrejv! Hade skitkul! Ledaren dog i en bilolycka. Blev väldigt ledsen. Allting var så illa. Trots att han var ett stort jävla rövhål så förtjänade han inte dö. Jag hade hoppas på en försoning nånstans. Det var verkligen illa.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.