VM

Mer
10 år 4 månader sedan #634033 av maya
VM skapades av maya
Idag är det två år sedan jag senast var inlagd! Sen dess har jag blivit av med jobbet, börjat plugga, skaffat katt och rest med kören! Just katten är en stor anledning till att jag har mått så bra. Hon finns där hela tiden. Ligger tätt intill både i soffan och när jag ska sova. Min bästa vän!! Pluggandet går sådär men jag kämpar på! Och kören- i movember vann vi världsmästerskapen i Barbershopsång! Även sången bidrar till välmående! Mår bra nu alltså och tacksam över det, jag kan ju aldrig veta om eller när nytt skov kommer! Försöker att leva i nuet!

Kram maya
Mer
10 år 4 månader sedan #634039 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet VM
Vad roligt att höra ifrån dig. Tråkigt dock att du blev av med jobbet. Det vore kul att få se/höra ett smakprov på sången, men förstår om du inte vill länka med tanke på anonymiteten. Kram tillbaks.
Mer
10 år 4 månader sedan #634051 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet VM
Grattis! Kul att ni vann!
Mer
10 år 4 månader sedan #634054 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet VM
Grattis! Kul att ni vann!

Klart imponerad.

/notwoodstock
Mer
10 år 4 månader sedan #634056 av malin71
Svar från malin71 i ämnet VM
Grattis till tillfrisknande! Dessa ord kan ge hopp för andra som har det svårt just nu...? Häftigt att du sjunger i kör! Sång och dans tror jag är viktigt.

:hjärta
Mer
10 år 4 månader sedan #634060 av Geta
Svar från Geta i ämnet VM
Det låter väldigt intressant, det där med kören. Du utbildar dig till något inom vården, vad jag minns.