Mimmi och Moa

Mer
10 år 3 månader sedan #643925 av alberta
Svar från alberta i ämnet Mimmi och Moa
Två. Dom är systrar.
Mer
10 år 2 månader sedan #644122 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mimmi och Moa
Har du haft katt länge?
Mer
10 år 2 månader sedan #644184 av alberta
Svar från alberta i ämnet Mimmi och Moa
Ninja och Luna har jag haft i snart tre år.
Har vuxit upp med katter, kommer inte ihåg alla men det fanns alltid katter när jag var liten. När jag var fyra så åkte vi till en bondgård där jag och min bror fick välja varsin kattunge, kommer ihåg det så väl för Sotis (som jag döpte honom till) var så utanför dom andra. Och den enda svarta katten. Han blev ihjälbiten av grannens hund.
Min kusin tog en sopkvast och fick iväg hunden men det var redan försent då, han led så mycket, kräktes, bajsade och vred sig i plågor. :(
Min brors katt fick kattungar men sen flyttade vi därifrån så jag vet inte vad som hände med dom. Har inte frågat mamma för jag tror inte jag vill veta.
När mina föräldrar skildes så skaffade vi en katt, säkert pga dåligt samvete. Det var Rambo men han bodde inte hos oss länge, han var inte kastrerad och kissade på gardinerna.
När mamma bestämde sig för att ge bort honom så tog jag och gömde honom i en övergiven tågvagn.
Hon pratade med mig och lyckades övertala mig att han skulle få det bättre hos en en annan familj.
Gick i samma klass som han som skulle ta hand om Rambo så jag frågade såklart hur det gick och om jag kunde hälsa på men allt var ju bara en lögn, han bodde aldrig där, dom dödade honom.