hur firade ni nyårsafton ?????

Mer
10 år 4 månader sedan #635219 av krokus
Var hemma hos en kompis och träffade några utav hans kompisar. Vi spelade spel som tog säkert mer än fyra timmar att klara, jag vann. :) Fast vi åt ingen middag, eftersom mataffären var stängd. Så det fick bli glass från Statoil. :P
Mer
10 år 4 månader sedan #635221 av Nissegossen
Krya på dig Amandara! :grandpa
[youtube:1jhbaby7]Qg-md8geRkU[/youtube:1jhbaby7]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #635225 av Nissegossen

isan skrev: Var hemma hos en kompis och träffade några utav hans kompisar. Vi spelade spel som tog säkert mer än fyra timmar att klara, jag vann. :) Fast vi åt ingen middag, eftersom mataffären var stängd. Så det fick bli glass från Statoil. :P

Kul att du hade roligt och att du vann! Aja, har grabben ingen frys? Jag själv har pommes strips i frysen och några burkar ansjovis och några gula lökar hemma för nödlägen då man blir många och vill laga mat snabbt till låg kostnad.
Man tar bara långpannan och varvar ansjovis, lök och pommes strips som får gå som strimlad potatis, in i ugnen, grädda och klart att servera direkt på spisen! S.k Gående bord.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #635243 av krokus
Min kompis har Aspergers syndrom och är inte världsbäst på att planera. Jag tycker så klart om honom ändå. :)
Han hade bacon hemma och det var ungefär det. :P
Mer
10 år 4 månader sedan #635312 av Fantasio
Jag firade med två vänner jag lärt känna inom psykiatrin. Jag hade med mig en chipspåse. Jag drack öl, en drack glögg och en vin. Det var trevligt.
  • parpababa
  • Besökare
  • Besökare
10 år 4 månader sedan #635316 av parpababa
Svar från parpababa i ämnet hur firade ni nyårsafton ?????
Firade inte. Tog en cigg vid tolvslaget på uteplatsen så jag kunde se fyrverkerierna.