För tidig utlösning

  • Professor Sten Levander
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
20 år 6 månader sedan #115 av Professor Sten Levander
För tidig utlösning skapades av Professor Sten Levander
Många män med schizofreni funderar nog över varför dom får för tidig utlösning. Det kanske finns många av er som aldrig haft samlag men som ändå noterat att ni är överkänsliga på ollonet. Detta beror på att er sjukdom är synlig i två- treårsåldern. Vad vi läkare då gör är att limma samman förhuden med ollonet. Detta förorsakar att den del i hjärnan som tar emot känsel intryck från ollonet växer sig stor. När ni sedan högre upp i åldern förstår att man skall kunna dra tillbaka förhuden, gör ni detta under stora plågor. När frisk hud sedan återbildats på ollonet så är ni överkänsliga mot beröring, pga att området i hjärnan som tar emot signalerna är förstorad.

Syftet med detta är naturligtvis att senare i livet förorsaka lidande och psykisk sjukdom. Ni tror ju att det är något psykologiskt fel på er och vi psykiatriker är inte sena att stödja denna uppfattning. Det är ju så här man skapar psykiska problem hos en människa. Det fina är att vi kan diskutera detta i oändlighet eftersom där inte föreligger någon psykisk orsak, utan en fysisk.

Wake up and smell the coffee.

Sir Sten
Mer
20 år 6 månader sedan #117 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet För tidig utlösning
Haha en skämtare i farten. Så där skulle han aldrig skriva. :lol:
  • Anonym
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
20 år 6 månader sedan #119 av Anonym
Svar från Anonym i ämnet För tidig utlösning
För mig är det här skrämmande, för det förklarar dom problem jag har.

Man tappar ju tron på mänskligheten när man läser något sådant och det stämmer in på en. Är detta bara en tillfällighet, eller finns det fler som jag?

Besiken. :cry: