Granne gör mig galen - vad göra?

Mer
9 år 9 månader sedan #677728 av Admin1
Du skulle ju kunna lägga lappar i grannarnas brevlådor och fråga om de är störda och tycker att något behöver göras åt saken. Lämna mail-adress och mobilnummer.
Mer
9 år 9 månader sedan #677777 av björk
min granne smäller i dörren och vandrar :väggen
Då andra sidan borde jag inte ha ngn hjärna kvar iochmed att
jag dunkat den sten hårt (tegel-väg) i huvet ca 20 g.g.r
Mer
9 år 9 månader sedan #677818 av Cosmos
Är det lyhört i huset? Det verkar konstigt att det kan höras två våningar upp. Jag skulle ringa hyresvärden och berätta precis hur det är så fick de skicka honom ett brev med en varnring. Sådant brukar bita. Ingen vill ju bli bostadslös.
Mer
9 år 9 månader sedan #677822 av Nissegossen
Det är till sist en fråga för hyresnämnden, men mitt förslag är hyresgästföreningen. www.hyresgastforeningen.se/Fraga ... rning.aspx www.google.se/search?hl=sv&sourc ... en&spell=1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #677827 av Geta
När jag lät min katt gå lös 1 timme varje kväll, så uppsökte ordföranden och vicevärden mig på samma
gång och framförde att de hade fått klagomål hos grannarna. Vicevärden beklagade sig, då han förstod
att katten var min enda familj.
Mer
9 år 9 månader sedan #677897 av Sanna85

Admin1 skrev: Du skulle ju kunna lägga lappar i grannarnas brevlådor och fråga om de är störda och tycker att något behöver göras åt saken. Lämna mail-adress och mobilnummer.


Ja, om det fortsätter kanske jag skulle göra det.