Vad dagdrömmer du om och vilka fantasier har du?

Mer
9 år 9 månader sedan #681370 av Nissegossen
Får du injektioner nu Magnus?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #681373 av Nissegossen
:flag :dans Jag upptäckte en ny smiley när jag skrev svaret på föregående inlägg! Skitkul! 8O :angel

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 9 månader sedan #681387 av Admin1
Ibland drömmer jag om att skriva en roman. Jag funderar på hur jag skall skriva den och första meningen är redan klar.
Mer
9 år 8 månader sedan #687840 av lärjungenMatteus
7 Detta är alltså situationen: de flesta judar har inte fått det erkännande från Gud som de söker efter. De som Gud har utvalt har gjort det, men de andras ögon är förblindade.

8 Det är vad våra Skrifter menar när de säger att Gud har låtit dem somna och tillslutit deras ögon och öron, så att de inte förstår vad vi talar om när vi berättar för dem om Kristus. Och så är det än i dag.
Mer
9 år 8 månader sedan #687843 av notwoodstock
Drömmar och fantasier är väl ändå inte det som är våra förhoppningar?
Mer
9 år 8 månader sedan #687868 av Nissegossen
Suck! Jag dagdrömmer ibland om den lilla miljonvinsten som gör det möjligt att köpa ett torp och bli ekonomiskt oberoende.

Det behöver inte vara den stora miljonvinsten, det räcker med en liten miljon. :dans :flag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum