Det finns fler än vi som verkar må dåligt...

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33099 av Exocet
Läste i Expressen nyss om Göran Persson. Han har tagit på sig skulden för att hjälpen till de Tsunamidrabbade dröjde. Jag är ansvarig för allt säger han. Hur det än är så kan han inte må så bra just nu.
Mer
18 år 2 månader sedan #33100 av Sofie
Du, Jag tror att Göran Persson mår bra. Han har ett välbetalt arbete, makt. Jat tror att det bara är som han säger att han tar på sig skulden. Tror inte att han verkligen känner någon skuld. Många ledarfigurer har en tendens till psykopati och kan inte känna sådana känslor som skuld. Vill inte anklaga Göran Persson för att vara psykopat, men... han har det nog så bra som en stadsminister kan ha i det här landet.

/Sofie
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33103 av Exocet
Om man nu tänker efter så har ingen av de som styr över oss vanliga dödliga varit sig själva på ett tag. Det verkar som de är pressade, ur balans på något sätt. Saker och ting börjar gå emot dem.
Och när man mår dåligt så finns det ju något som vi alla här på Viska kan rekommendera: Den svenska psykvården.
Det är de enda jag vet som skulle kunna koka ihop något som får dem i form igen. :P
Jag menar inget illa med detta inlägg, det kna vara bra att ha någon att prata med när livet djävlas med en.
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33105 av Axons
PSR,

:mrgreen:
Mer
18 år 2 månader sedan #33114 av Q.L
Tror inte göran passar längre som statsminister. Hans regering verkar på tok för passiva för något...
Mer
18 år 2 månader sedan #33125 av Q.L
moderaternas nya valargument som helt saknar belägg....

länk: www.sblogg.se/?p=159