Tack för den här tiden!

Mer
9 år 6 månader sedan #693182 av Nissegossen
Lycka till och tala om när första battingen kommer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 6 månader sedan #693225 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tack för den här tiden!
Det var ju en helt fantastisk förbättring. Det är bara enstaka personer här som klarat detta på 11 år. Tidigare har studier och häst inneburit en vändning, men det är första gången tror jag som kärleken har spelat huvudrollen. På något sätt har jag anat att något sådant skulle kunna hända dig och att dina besvär skulle kunna gå tillbaka.

All lycka framöver!
Tack själv också!
Mer
9 år 6 månader sedan #693383 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Tack för den här tiden!
Jag känner en tjej som hade schizofreni.
När hon fick partner blev hon frisk.
:hjärta
Mer
9 år 6 månader sedan #693384 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tack för den här tiden!
Då har hon nog inte haft så djupa psykiska störningar. :tänk
Mer
9 år 6 månader sedan #693405 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tack för den här tiden!
Jag tror inte att Shangi haft schizofreni utan det var nog något annat.
Mer
9 år 6 månader sedan #694643 av Shangikoya
Hej!
tack för era lyckönskningar!

Jag ville bara skriva att jag har inte haft diagnosen schizofreni utan de tror att jag haft röster som är mina egna röster som jag tror att det är fem män...det är låter kanske komplicerat men jag har ingen diagnos och inge vet riktigt varför jag hör röster...

Jag har röster idag men inte lika intensivt eller mycket och jag numera hör jag dom inte varje dag som jag har gjort under 10 år. Min läkare och terapeut tror att jag hört röster på grund av att jag haft en sån jättedålig självkänsla och självförtroende under hela mitt liv att det har utformat som röster eftersom dessa röster har varit väldigt negativt och sagt saker till mig och hur dålig och värdelös jag har varit...och uppmanat mig att göra dumma saker mot mig och inte mot någon annan...så de vet fortfarande inte varför jag har hört röster men det är ingenting som jag orkar gå in på nu....

Så när jag träffade min pojkvän så fick jag bättre självkänsla och självförtroende och då minskade inte bara mina röster utan allt annat som jag mått dåligt över...som Flashbacks och ångesten....kanske beror det på att jag har fått mycket bättre självkänsla och självförtroende och att jag känner mig värdefull och älskad....ja jag vet inte...men någonting har han gjort för mig så att jag har orkat tagit igenom svåra saker som att bli medicinfri....ja jag vet inte...men jag är gladare och lyckligare och jag känner att jag har nu en framtidstro och jag ser ljust på min framtid...och det är så härligt och underbart!!!

Tack!