Hur firar ni jul?

Mer
9 år 4 månader sedan #706557 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur firar ni jul?
[youtube:thrs3cuk]9hASwqAD0I8[/youtube:thrs3cuk]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 4 månader sedan #706605 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Hur firar ni jul?
Jag och sambo var hos mamma igår bara vi tre åt kalvfile alltå ingen Julmat..men jag har varit så förkyld i två veckor och har ingen ork i kroppen idag har jag sovit halva dagen inte klätt på mig vill inte vill inget men nu grejar jag o sambo lite med att etsa på glas..jag sitter mest o glor på o kollar på datorn...känner mig lite deppig saknar min pappa.... :cry:
Mer
9 år 4 månader sedan #706619 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur firar ni jul?
Sitter här med en ny dator och myser. Julen har varit bra. Det enda som saknades var julgranen, julgardiner och julpynt. Men, samvaron har varit bra och julmaten var godare än jag mindes att den brukar vara. Låg på utmärkta 8.5 i blodsocker på juldagsmorgonen. :klappa

Prata inte med hat i munnen!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 4 månader sedan #706626 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur firar ni jul?
Har du diabetes, det visste jag inte, kämpa på!

Vars är världen på väg?
Mer
9 år 4 månader sedan #706629 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur firar ni jul?
Tack, Jocke! :)

Det enda som är bra med diabetes typ 1, är att man inte är allergisk mot socker, utan kan äta lite av julgotterna om man tar passande mängd insulin.

Prata inte med hat i munnen!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
9 år 4 månader sedan #706632 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Hur firar ni jul?
En bra förklaring! Men det innebär kanske att du måste kolla vid varje tillfälle? Hade en hälsoprojektsledare som hade diabetes, han är mycket vältränad numera! Men jag tror han hade diabetes sedan barndomen. Han jobbade inom friskis och svettis. Så det är förvånande att han har diabetes än idag? Kände en kille i på vindelns folkhögskola som hade diabetes, han var nästan en elitidrottsman! Han var på en hög nivå, men ändå diabetiker, vad konstigt?

Vars är världen på väg?