Kriga mot IS?

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 9 månader sedan #755167 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Kriga mot IS?
Somliga nazister tror inte ens förintelsen har skett:P Men om den har hänt är det någonting bra, enligt dem.
Mer
8 år 9 månader sedan #755168 av Irrationell
Svar från Irrationell i ämnet Kriga mot IS?
..
Mer
8 år 9 månader sedan #755172 av tequilarose
Svar från tequilarose i ämnet Kriga mot IS?
Ja jag drömde att jag var en ledare för världens största ledande styrka mot terrorgrupper. Jag åkte stridsflygplan, hoppade fallskärm samt dök gjorde jag. Vi var oövervinneliga pga min stora ledarskap helt utan kompromisser och min extremt höga organisatoriska förmåga. Iofs har jag funderar på kupp förut och jag vet att jag personligen kan vara mycket extremt duktig på kupper vad det handlar om skriver jag inte...... Sen har jag funderat på att bli kriminolog för jag förstår seriemördare så pass väl eller mördare över huvud taget. Jag tror ingen har läst så mycket deckare om seriemördare och kollat på såna filmer som jag i mina dagar. Likadant FBI files där seriemördare ska tas fast...... Verklighetssåpor....... Och varenda gång jag läser, kollar på filmer eller ser dessa verklighetssåpor så ligger jag steget före. Men vem ska tro en galning om jag utbildade mej till kriminolog jag har märkt när jag talar om det!!!!
Mer
8 år 9 månader sedan #755224 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kriga mot IS?

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 9 månader sedan #755274 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kriga mot IS?
IS dödar ju kristna trots att Islam och kristendomen är lite besläktade. Jesus har ju lite koppling till islam. Man undrar hur IS ställer sig mot Scientologerna, men det finns väl knappt sådana i Mellanöstern, så de kan vara glada för det,