Saker du ångrar

Mer
8 år 2 veckor sedan #820760 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Saker du ångrar
Cecilia76, ingenting är omöjligt brukar jag säga!

Tror att mina Aliens som jag har av och till på telepatiskt väg kontakt med är från förr i tiden eller här och nu eller i fram i tiden eller i en annan parallell värld eller i en annan dimension - en värld till utöver denna värld.

Hursomhelst, jag vet att dom finns och tvivlar inte ens en sekund på att dom inte skulle finnas för jag har sett Aliens i den inre verkligen hur dom ser ut och som sagt, jag ser en spejsad boll när jag blundar sen våren 1990 och som kan vara en gåva från GUD eller satan... . Fast jag är ateist så lever jag i nån slags andlig realitet vare sig jag vill eller inte. Finns säkert vetenskapliga saker/vägar/förklaringar som gör att man får för sig att GUD och satan finns fast man är ateist. För jag tror på att man kan förklara allting på vetenskaplig väg!
Mer
8 år 2 veckor sedan #820995 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Saker du ångrar
För drygt 5 år blev jag utsatt för antagligen en scientolog, som försökte med utpressning för att få skriva om självhjälpsboken. Jag ångrar att jag inte polisanmälde honom för brott mot yttrande och tryckfrihet är ett mycket allvarligt brott egentligen.
Mer
8 år 2 veckor sedan #821003 av björk
Svar från björk i ämnet Saker du ångrar
Jag har blivit stalkad i 12 år..... Man säger (sataniskt) en grupp som heter Entombed......
Dom sjunger på sista låten i Inferno skivan u are to hungry to be feed. Så gör jag liknelse
av den stalkningen ironiskt han stalkade för mycket för att polisen skall lyfta finger..... :tänk
Mer
8 år 1 vecka sedan #821757 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Saker du ångrar
Jag kanske skall utveckla resonemanget varför inte t.ex scientologerna skall ha mig som fiende.
Jag har utbildats militärt på bl.a infanteriet och kan skjuta och spränga.
Gjort krigstjänstgöring, som löjtnant.
Tjänstgjort i fredstid på bataljonstab (leder 500-1000 man). Staben styr förbandet och står för planering av vad bataljonen skall göra.
Kan hacka sajter också.
Har kunskaper om bakterier och tillverkning av organiska ämnen, som kan användas för kemisk och bakteriologisk krigföring om det verkligen kniper.
Mer
8 år 1 vecka sedan #821759 av Geta
Svar från Geta i ämnet Saker du ångrar
:tummenupp :grandpa
Mer
8 år 1 vecka sedan #822716 av HelenaL
Svar från HelenaL i ämnet Saker du ångrar
:cry: att jag tände på