Den här sommaren verkar suga getballe för alla...

Mer
8 år 8 månader sedan #761613 av Fantasio
Min ekonomi är inte den bästa, men inte sämre än vanligt denna sommar. Jag tycker också det är skönt att det inte varit så förskräckligt vamrt.
Mer
8 år 8 månader sedan #761623 av krokus

tequilarose skrev: Relationer, ekonomin ja livet verkar vara förjävligt den här sommaren! Eller hur?

Relationerna suger, ja. Eller nej, nu var jag onödigt pessimistisk. Jag har ju faktiskt lärt känna en ny vän. Men förutom det har jag knappt umgåtts med någon.

Ekonomin suger inte för min del, jag har kvar av min skatteåterbäring, än så länge.

Angående vädret så är det surt att jag bara har badat tre gånger den här sommaren, men samtidigt är det skönt att det inte har varit för varmt.
Mer
8 år 8 månader sedan #761640 av Nissegossen
Det varierar varje dag, från dag till dag. Ibland vill man bara dra täcket över huvudet och sova bort dagen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 8 månader sedan #761642 av lärjungenMatteus
Vi blir ju försonade med Gud på grund av tro, inte därför att vi har lytt de judiska lagarna. För ingen kommer någonsin att bli frälst genom att lyda dem.
  • cholowiz13
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #761670 av cholowiz13
Där jag bor har sommaren varit kass, regnat och 18 grader varmt. Ingen bra sommar. Däremot en svensk sommar:)
Jag har nog fått brist med D-vitamin efter sommaren som har varit.
Mer
8 år 8 månader sedan #761677 av Jesus/magnus
ibland måst man få flippa?
jag vet, det gillar int folk, men när nimburi startar jordskalv som avtäcker
gamla städer från före forntiden, då ere flipprigt^^
det var en skön sommar, mkt kel å smek.
:D jag e lite loco^^ vet^^
Jesus/magnus

John 8:31-32.