Hjälp till själv hjälp

Mer
18 år 1 månad sedan #37095 av sisu44
Hej i gen har glömt o tacka för en bra o intressant sida.Även för dom som delar med sig av sina liv.Har varit så skälv centrerad under lång tid.Då hjälper det mig att läsa o förstå att det finns så många andra som lider på ricktigt där värklig heten är värre en vad den är.Med inbillade känslor som röster och halusinationer det kunde varit jag.Har skälv sökt hjälp för mina terorier ang förföljelse känslor efter ett självmords försök.Då fick jag sitta i en månad. Blev rädd att bli ner drogad fick små röda piller gömde under tungan.Så hur det nu är ang pådraget rätt eller fel så ska det mycke till innan jag söker hjälp på pycket.Det tog mig 8-9 månader att komma till baka till livet o få till baka självförtrondet.Så nu vädjar jag efter som ni inte vågar kliva fram (nu menar jag medja) Ni som får betalt för o få mig ur ballans tex förra sommarn när jag jobba för att få fram en konfrotation blev tvungen att möta mäniskor som kom med pikningar dom till och med andvände sig av små barn som tråka en.Jag kunde bara bita i hop dag efter dag samtidigt som jag lysna på Radio tills den dagen som jag kom så nära Radio huset att jag trodde att nu skulle jag få konfronteras med någon.Men inget händer mer en att en journalist som jag föraktar som jag hör varje dag.Vräker ur sig (när jag gått i genom en skärseld där folk står o flinar och jag kan bara ta det lungt utan att brusa upp för barnens skull)att då kör vi ett år till.Gör mig den tjänsten låt han vika upp flytt kartonger till sin egen flytt från P3. Jag vet att han inte klarar av det någon svagare mäniska har jag aldrig hört på radio och han heter. (Kuken är sne) För hur det en är så har jag om en motvilligt erkänna att när man går i genom ett medje drev så är jag tvunge o lysna och förstå vad ni är ute efter när jag förstår så får jag upp en bild av hur ni tänker. Då kan jag antingen känna mig kränkt eller låta mig se klart på vad ni menar (Vilket inte är det lättaste) då det blandas med massa annat skitt som jag inte känner i gen.När en sjuk mäninska ska få mig att lysna på P2 där det bara handlar om Pedofiler förstår jag att det inte är bara mörka krafter utan jag förstå hur folk hakar på utan att tänka på vad som enns är möjligt att vara sant. För det är just det jag undratt vad är det som gör mig så speciel att folk hakar på.Det är en sak om jag har ett gäng FMN efter mig för att dom är medberonde och inte kan hantera sina egna Mislyckanden.Det är just sånna på ståenden som jag vill att en så kallad expert talar om för mig hur han tänker o varför.Jag vet hur jag tänker och vad jag gör o har gjort. Men som sackt medje drevet har endå fått mig att utväcklas på ett plan att komma till insikt om mina skam grejer som jag trodde att jag var klar med.Men som måste sjunka in ordentligt innan jag kan hantera det på ett bra sätt. Ett slags medjeterapi som fungerar om man är ärlig mot sig skälv.Men som även kan vara förödande för den som har för många skämda lik i gadderoben.Vill även höra min hitt med Eddy Grant som heter Jamacan Chaild som jag alltid ville sjunga på fyllan Texten gav mig en försmak om vad livet hadde i beredskap (utan att jag fatta det) Har försökt att hitta o ladda men ingen flyt.Då är ni Fölåtna av mig.Det ni har gjort mot andra här på Viska som varken vet ut eller in får ni ta stälnig till skälva. Makten kan bara ge mig Chansen o tjäna mina egna pengar.Bara ni har lärt er Döm inte hunden efter håret. Kom o tänka på när min älsta dotter börja på Gymnasiet då det var en så kallad jurnalist som skulle följa just den klassen under ett år i direktsänning akta er så ni inte dör rätt vad det är med symtomen hjärtinfarkt för mycke fel kan det gå så.Anmälan kommer till berörda myndigheter som har gjort mitt och min familjs liv värre skada en vad vi klara av. Ni andra så kallade kompissar passa eller lev i skuld jag glömmer aldrig.Vad enkel det känns o skriva när man inte känner sig stressad.Har skrivit mycke ang pådraget men då levt i stress så jag har skälv probblem att förstå vad jag skrivit (men jag kan stå för allt).Hoppas ingen känner i gen sig.För det skulle innebära att ni blivit lurade att ni är sjuka men inte är det. Allt blir bra bara man inte aggerar som en människa=Pingvin (när både hjärta o hjärna har frysit till is så fattar dom ingeting) 8O...Sisu44