Hur gör du helst ditt kaffe

Mer
7 år 5 månader sedan #883647 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur gör du helst ditt kaffe
På vanlig bryggare.
Mer
7 år 5 månader sedan #883660 av cecilia76
Dricker inte kaffe nåt mera, men på den tiden jag var kaffedrickare så var det kokkaffe eller bryggning på kaffekokare som jag tyckte om då.
Mer
7 år 5 månader sedan #883673 av MsTibbs
Argh!!! Mitt kaffe är nästan slut!!!! Måste köpa mer imorgon! Eller brygga! Bryggkaffe har jag!
Mer
7 år 5 månader sedan #883685 av Nissegossen
Det ligger två Coop kaffe här och jag har hällt den tredje jag öppnade idag i burk med skruvlock. Vattnet jag kokar (I en vattenkokare) till glaskannan, och kaffet jag har i skafferiet där ligger i en större burk i skafferiet, samt rätt många paket bryggkaffe. Samt att jag borde ha åtgång på kokkaffet då där finns kaffe år och dar gammalt. De hela bönorna är likadant och de är tyvärr rostade, hade där haft viljan att rosta dem själv.

Får köpa orostat kaffe på kyrkogatan i centrala stan i den butik för te, som finns där. Detta för att Mauritz kaffehus fick slå igen pga att han menade på att hyran blev för hög för att det skulle löna sig.

Dock frodas han på nätet.
www.innerstadengbg.se/foretag/indiska-the-kaffemagasinet/
www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/m...os-optiker-1.2280754

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #883689 av Nissegossen
Ja här uppstod en tankelapsus i gatunamnet, det skall vara Korsgatan och inget annat.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #883698 av björk
Svar från björk i ämnet Hur gör du helst ditt kaffe
Jag älskar kaffe råkar bara vara så.. Varför innerligt vet jag egentligen inte jag heter kopp i mitt namn..... T.e.x