Säkerhetspolisen

Mer
7 år 4 månader sedan #885917 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Säkerhetspolisen
Om de avlyssnar mig, har jag ingen aning om, men jag skiter i det, de som sitter i skallen och kommentarer, vet ju mina innersta tankar och jag skiter helt i vad Säpo eller någon annan kollar vad jag gör, knappast något brottsligt i alla fall.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885918 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Säkerhetspolisen
Det är en man som jag träffar ibland och han har en viss förmåga att dyka upp i området, då hans mamma enligt honom bodde här, hon har numera dött och nästa gång vi sågs, var det hans moster och tidigt sade jag hej Säpo!

Han kom av sig och var förlägen. Numera när vi träffas så säger jag hej Mr Säpo. Han vet ju min sjukdom, vi kommer väl överens och vi tar det då båda med en klackspark.

Numera stöter vi på varandra på flera olika ställen på stan. Letar man röda Volvo bilar, då ser man bara röda Volvobilar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #885951 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Säkerhetspolisen
Jag träffade en man då jag var på internat, intensivkurs för körkort. Han sa att han jobbade för säpo. Trevlig kille. Rottweiler hade han occkså. Tog långa promenader och så. Sen undrade han efter några dagar om jag ville ha sex. Jag blev helt ställd. Så det kan lika gärna varit så att han försökte göra sig intressant. Men för all del, kanske missade jag ett spionligg... ;)
Mer
7 år 4 månader sedan #885956 av Geta
Svar från Geta i ämnet Säkerhetspolisen
På tal om färglagd. När jag tog influensasprutan, så var det en gammal
diabetessköterska som jag haft, som tog den. Då sa hon till den andra
sköterskan att jag var blå. Vad menade hon med det?
Mer
7 år 4 månader sedan #885967 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Säkerhetspolisen
Syrebrist?
Mer
7 år 4 månader sedan #885970 av Geta
Svar från Geta i ämnet Säkerhetspolisen
:va?